★ 399 gram ★

Alla inlägg den 6 september 2011

Av Lisa - 6 september 2011 12:37

Har suttit nu i ett par timmar och lyssnat på en massa ny och gammal musik! Sjungit och spelat och lyssnat och lärt mig. Söker en massa nya låtar att spela.. Alla låtar jag kan utantill, dom har jag kunnat i typ 10 år, så dom börjar bli lite tråkiga haha... Men jag känner även att jag behöver en till gitarr.. Har ju bara el-gitarren nu, och jag skulle gärna ha en akustisk också..  

Idag har jag faktiskt varit på gymmet! Det kanske inte var så bra som jag tyckte imorse.. Känner redan hur det börjar värka och svälla i knäna och under fötterna.. Men men, det får väl vara så då. Det var skönt att få lyfta lite vikter, och trampa och svettas en liten stund.. Som på den gamla goda tiden! 

Har ju upptäckt att det finns ett grupp-pass som heter "Aqua".. Nån slags vattengymnastik. Det måste jag prova, eftersom allt som görs i vatten är skonsamt för lederna!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards