★ 399 gram ★

Alla inlägg den 3 september 2011

Av Lisa - 3 september 2011 21:51

Nämen hallå där i stugorna! Sitter här hemma i soffan och jäser och känner mig allmänt blekfet!


Imorse när jag vaknade så hade Fredrik fixat god frukost! Så mysigt så! Sen drog vi en repa på stan.. Blev dock inte så mycket inhandlat. Bara en taklampa till sovrummet!

Har sett en massa film idag också! Bland annat "Hur många lingon finns det i världen"...  Har haft den ganska länge, men inte kommit oss för att se den, men den var faktiskt ganska bra! 

Sen blev det gomiddag på Thai. Hur gott som helst.. Vi fick dock vänta i typ 45 minuter på maten, men det var det värt!

Såå.. nu kanske ni förstår varför vi jäser här hemma? Ska väl tillägga att vi även ätit en massa chips och nötter till filmen hehe...   Känns som om jag aldrig mer kommer bli hungrig igen!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29
30
<<< September 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards