★ 399 gram ★

Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Lisa - 26 augusti 2011 22:32

Okej systeryster! Här får du se vad jag köpte idag.. Not much, men alltid kul med nåt nytt  

     

Av Lisa - 26 augusti 2011 14:36

Varför köper man grejjer som man vet är skit? Ja de kan man fråga sig.. Köpte ju vägg färg på Rusta igår, och jag har gjort det misstaget förut, så jag visste vad jag hade att vänta.. Jag sa till och med i bilen på väg dit att vi borde egentligen fara på nåt annat ställe och köpa RIKTIG färg... Men så blev det inte..  Kan ju säga att det kommer behövas MINST tre lager med färg innan det täcker ordentligt.. Så jag har det jag gör ett tag framöver..

Idag har jag shoppat lite faktiskt. Jag och Fanny strosade på stan och jag hittade ett par fina tröjor på Gina som jag slog till på.. 

Nu är det dax för matlagning! 

Av Lisa - 26 augusti 2011 08:41

God Morgon! Har inte alls sovit särskilt gott inatt! Har haft såååå ont i mina ben och bak i ryggen! Det kom helt tvärt igår när vi var på Rusta och handlade. Jag blev skiträdd för det bara högg längst ner i magen och ner i ljumsken, ända ner i låret... Happ, nu är det bara att åka på sjukhuset tänkte jag, och var helt säker på att det var ett missfall på gång! Men efter lite pluggande och letande på nätet så insåg jag att det måste vara foglossning! Trodde inte man kunde få det så här tidigt, men det kan man tydligen!

Har försökt mig på ett litet träningspass här hemma nu på morgonen. Man får ju anpassa övningarna efter vad som känns bra, men jag tror faktiskt att det är bra att röra på sig så mkt som möjligt!!

Nä, nu blir det en dusch, sen ska jag ner på stan och ta en date med Fanny Banny!  Imorgon kommer Pappzen och hälsar på!! Mysigt!!   Seeeeeee ya

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards