★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Lisa - 25 augusti 2011 15:25

Ingen bra dag idag.. Trött, slut, värk lite här och där, mår illa och känner mig allmänt deppig och låg! Men jag har iaf lyckats städa lite. Dammsugit, skurat och plockat undan en massa rat, så nu är det fint här hemma!

Ringde faktiskt och försökte få tag i enhetschefen på ett boende här i stan idag.. Men fick inget svar.. Sen när jag skulle ringa igen så tänkte jag: Tänk om hon svarar och vill att vi ska ha ett möte typ nu eller nåt... Det går ju inte, så som jag mår.. Så jag ringde inga fler gånger.. Typiskt Mig!

Måste vara på rätt humör för att klara av ett ynka samtal.. Så har det alltid varit..Och mitt humör kan svänga ganska snabbt. Från "lycklig/glad/självsäker" till "olycklig/ledsen/osäker" inom loppet av bara några minuter! Nu för tiden så är jag mest på det låga humöret, så man får ta tillvara på dom stunderna då det känns bra! *HORMONER*

Får göra ett nytt försök imorgon eller på Måndag!

Av Lisa - 25 augusti 2011 11:42

MOTGÅNGAR! Det känns som att det är det enda som existerar just nu.. Alla hanterar vi våra motgångar på olika sätt.. Vissa blir arga, andra blir ledsna och en del ger upp.. Ibland måste man bara acceptera att alla reagerar på olika sätt även om det kan vara hur jobbigt som helst.

Vissa saker kan man inte fixa åt andra, hur gärna man än vill...

Och mina motgångar kan ingen fixa åt mig heller.. Det är upp till mig att ta itu med mitt, även om det hade varit skönt att överlåta ALLT åt någon annan..

Det var dagens visdomsord..


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards