★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 augusti 2011

Av Lisa - 24 augusti 2011 13:55

Så var dagens krafter slut då.. Tror jag måste sova middag om jag ska kunna leva! Det var iaf härligt att simma lite! 40 minuter simmade jag och sen låg jag i bubbelbadet i säkert en halvtimme! Härligt! Kommer garanterat ha träningsvärk imorn! När jag kom hem så käkade jag lite lunch, för jag var såååå hungrig.... Men den kom upp lika fort igen. Jag spydde som en gris, så nu är jag både hungrig och illamående..

Jag som hade planer på att göra ett litet studiebesök på Örnsköldsgården och kika hur det ser ut, och leta upp enhetschefen och prata lite jobb.. Jovisst.. Dom planerna får jag nog skjuta på!   Men jag börjar faktiskt känna mig mer och mer taggad att börja jobba igen.. Det känns som om jag gått hemma hur länge som helst... Fast det är ju egentligen bara två veckor... 

 


Av Lisa - 24 augusti 2011 09:00

  Haha! Dagens morgonfrippa! Som vanligt syns det att jag sovit gott inatt.. Nu är frågan: Ska jag bemöda mig att fixa till rufset innan jag går ner på badhuset, eller ska jag förgylla Ö-viksbornas tillvara med ett gott skratt och traska ner i den här frisyren?   Nä, så kul ska vi inte ha! Det får bli keps!

Dax för en simtur och lite bubbelbad!    


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards