★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 augusti 2011

Av Lisa - 22 augusti 2011 21:24

  Lite nya kuddar gör så stor skillnad. En ny lampa i fönstret piffar upp lite också! Det här har varit en riktig homestyling-dag.. Imorgon är det bara att fortsätta arbetet i gästrummet, om jag har krafter i kroppen!

Ska även klippa mig imorn! Spännande.. Vet inte riktigt hur jag vill ha det, så jag tänkte ta en vild chansning och ge frisören lite fria händer.. 

Nä nu ska jag krypa ner hos min man och slå på en film.. Tror bestämt att det får bli Disney.. Har ju 38 Disneyfilmer på lager i datorn, så det är bara att välja och vraka  

Natti Natti 

Av Lisa - 22 augusti 2011 16:30

Hej å hå! Idag har jag känt mig riktigt pigg! Så pass pigg så att jag har gått i arbets-tankar och kikat runt på jobb alternativ... Meeeen, det höll inte i sig så länge. Men man får vara glad för det lilla! Det går åt rätt håll!

Var ner på stan för att uträtta lite ärenden. Fick springa ut från apoteket precis när det blev min tur, för jag mådde såååå illa! Men till slut lyckades jag plocka ut mina mediciner! haha.

Nu har jag påbörjat projekt GÄSTRUM! Måste spackla alla fula skarvar eftersom det är tapetserat med en bård på mitten tvärs över hela rummet. SÅÅÅÅ FULT! Har spacklat en vägg nu.. Bara resten kvar då. Tur att man har all tid i världen iaf!

Av Lisa - 22 augusti 2011 10:31

      Så här blev det! Det blev en ganska bra lösning för kablarna under TVn... Inte 100 procent perfekt, men så bra som det kan bli   Egentligen ville ju perfektionisten i mig att kablarna skulle gå exakt på mitten under tvn.. Men om jag ville ha det så, så skulle jag inte kunna ha soundbaren på väggen.. Så det fick bli så här! Per och Fredrik jobbade hårt hihi! Nu ska jag bara "styla" tv bänken lite, så blir jag nog nöjd sen!
Och lampan ovanför bordet blev ju som pricken över i ! Dessutom är det dimmer, så man kan välja mellan ljust eller mys belysning! Super Duper!
Nu ska jag ta mig i kragen och göra mig i ordning och sticka ner på stan.. Ska hämta Freddes jeans och även köpa spackel!! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards