★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Lisa - 8 augusti 2011 19:33

Regn, rusk och ett dåligt humör...  Ja så kan man nog sammanfatta den här dagen..

Tog en spöregns-promenad uppe på Österåsens Hälsohem, kikade lite på utsikten och blev dyngblöt, men det var skönt ändå! Sen blev det paj bakning och ett försök till en tupplur. Men jag har lite problem med det där att somna mitt på dan...

Om en timme sticker jag på jobbet.. Vet inte riktigt hur jag ska orka, men det går nog  bra. Jag vet ju att det bara är två ynka nätter kvar på mitt schema, så jag har det i bakhuvet när jag blir för trött!

Längtar hem faktiskt.. Vill sova i min egen säng, bredvid min egen gubbe.. Men men.. Bara ett par dagar kvar tills jag är hemma igen.. Och då har jag en del att ta itu med. Måste verkligen ta mig en stor funderare över hur jag ska göra med allt dom närmsta månaderna... Jobb.. Hälsa.. Osv... 

Men, bara man inte förhastar sig, och ser till att använda sunt förnuft så brukar det alltid bli bra i slutändan....


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards