★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 juli 2011

Av Lisa - 20 juli 2011 17:07

Det brinner i min hals! Till och med mina fingrar brinner! Gjorde världens starkaste mango-salsa med grön chili! Men nu vet jag ju till nästa gång att det nog räcker med en halv chili... eller ingen alls! haha.

Det blev hemmagjorda burgare med hemmagjorda pommes a´la Leila Lindholm idag! Mumsigt värre blev det, förutom att salsan blev lite väl stark för min smak!

Måste ändå tipsa om den, för smaken var WONDERFUL!

KLICKA HÄR  för receptet på Hela Måltiden!!!!!

Idag har jag träffat syster med familjen! Vi tog en glass i hamnen och surrade en stund, sen drog jag vidare på min kärring-racer upp till Zabine och gänget.. Lite solning, lite vattenpistoler, lite kaffe och bullar! (kanske värdens godaste vaniljbullar)

     

Nu är det pensionärsvarning resten av dagen! Är helt slut! Men ska väl försöka vara vaken länge ikväll ändå, och sova länge imorgon eftersom jag har ett par arbets nätter framför mig!

Puss på er!        

Av Lisa - 20 juli 2011 07:02

Och VAD gör jag vaken nu? Varför vaknar man halv sju på morgonen när man är helt ledig och inte har en enda tid att passa?? Fast går man och lägger sig klockan nio på kvällen så får man nästan skylla sig själv! haha

Vaknade av att det kurrade i magen! Så nu har jag precis smaskat i mig en tallrik med jordgubbar, banan, keso och kanel.. MUMMA!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards