★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Lisa - 14 juli 2011 15:01

Idag har jag iaf lite ork i kroppen! Har ju till och med varit och handlat! Skönt, hoppas på att vara HELT frisk imorn!


Idag har badrummet fått sig lite piff!

   Inget märkvärdigt, men jag verkar ju vara inne i nån GRÖN period just nu, så nu har även badrummet blivit offer för min fetisch! (om nån undrar vad det är som hänger ner i handfatet så är det från tvättmaskinen. Vågar ALDRIG hänga ner den för då glömmer jag garanterat att hänga dit den igen när jag ska tvätta, och får allt vatten på golvet hehe)

Nu har jag tillbringat ett par timmar i köket!

  LASAGNE!!! Sååå nu finns det både middag och en hög med matlådor till Fredrik.. Idag fick han ingen, så jag hade dåligt samvet i morse.. haha. Töntigt va?

Har även varit och bokat tid hos tandläkaren idag... Hittade en privatklinik som verkade okej. Men det är ju semestertider, så det blir några veckors väntan.. Men jag överlever nog!

Av Lisa - 14 juli 2011 08:23

I morse när Fredrik skulle sticka till jobbet så påminde jag honom om att han skulle lämna sin mobil hemma, och ta med sig min istället... Han såg ut som ett frågetecken... Jag orkade liksom inte förklara varför, och jag minns inte riktigt heller, eftersom jag precis vaknat, men det var väldigt viktigt att han kom ihåg att ta MIN telefon med sig, och lämna sin egen..

Fredrik skrattade åt mig, gav mig en puss och stack iväg.


Nu undrar jag va fan det var jag drömde inatt??

 


Av Lisa - 14 juli 2011 07:25

Kunde inte somna om då F stack på jobbet, så jag ligger och kollar på Mio min Mio! ÄLSKAR barnfilmer på morgonen! Känner mig piggare idag. Har bara 37.8 nu så det håller nog på att ge sig :-)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards