★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 juli 2011

Av Lisa - 13 juli 2011 19:33

Idag är jag fasen inte kaxig.. Mer död än levande med feber som enda symtom.. En riktigt tråkig dag!

Av Lisa - 13 juli 2011 13:48

Man kan ju göra lite nytta mellan varven, även om man är lite sjuk.. Sååå.. Jag har BAKAT! Som vanligt, lite special special.

(vanliga)Muffins fyllda med hackad Marabou-Mango-Choklad, och glasyr med krossade choklad-jätten-kex! 

Kan va gott.. Har inte smakat än!


Har även grejjat lite här i v-rummet.. Men jag vet inte.. Får känna efter under dagen hur det känns.. Annars är det ju bara att flytta tillbaka som det var innan! (pedant som man är)

     Har alltså flyttat fåtöljen och ställt ett bord där den stod förut.. Jag tror att man kommer sätta sig oftare i fåtöljen om den står lite närmare soffan.. Och ett extra bord är aldrig fel att ha. Fast det har blivit lite kantstött i flytten, så jag får bättra på det lite....

Av Lisa - 13 juli 2011 10:13

*Man är inte värdelös för att man måste sjukanmäla sig!

*Man är inte en svikare för att man blir sjuk!


*Folk tror inte att jag är fejk-sjuk för att slippa jobba!

*Man SKA vila om man har feber, det betyder inte att man är lat!     








Av Lisa - 13 juli 2011 07:33

Tyyypiskt! Har haft en sån där hemsk natt igen med huvudvärk, ont i axlarna och vridit och vänt och mått allmänt dåligt! Vaknade för en timme sen och upptäckte att jag hade 38c feber.. Har säkert haft mer under natten.. BLÄÄÄ!

Tycker att jag kan få vara frisk nu! Har två ynka dagar kvar att jobba, så det vore väl själva fan om jag inte skulle klara det!!! Skärpning nu kroppen!

Tur att jag har hela dagen på mig att vila, packa och känna efter...


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards