★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Lisa - 22 juni 2011 18:43

De e tråkigt att blogga utan bilder.. Glömde kameran hemma, och mammas dator vägrar ta emot bluetooth filer från telefonen.. Tråååk! Jag som tänkte visa upp va jag har bakat för gott idag   

Det blev iaf Mazariner (som jag blivit besatt av) fast med rosa glasyr och hjärt strössel idag.. Ser ut som nåt som skulle platsa på ett barn kalas.. Svängde även ihop ett gäng Kladdkaks-Muffins med Smarties fyllning och choklad glasyr. Dom ser jäääääkligt goda ut.. Tänkte smaka en alldeles strax med Olivia!!!

Känner mig MYCKET bättre i förkylningen så idag har jag till och med tagit en liten löptur i mitt älskade spår som jag saknat så mycket! SKÖNT! Nu sitter jag här med ny tonat hår, knallröda kinder och känner mig nöjd...

Har även shoppat ett par skor idag och skärmar till cykeln så inte Fredde ska bli blöt om rumpan! hihi.

Imorgon blir det till att kliva upp tidigt. Ska jobba 7-16 både Torsdag och Fredag, sen blir det midsommarfirande med vin och en massa mys pys..


Av Lisa - 22 juni 2011 08:54

Gooo Morron Go Morron! Har sovit sååå gott inatt!

Igår var jag och hälsa på bror en sväng, och sen gick vi till Pappzen och satt där och fikade och surrade och hade trevligt.. Känner mig mer och mer förkyld, och det är såååå störande!! JAG VILL TRÄNA! Men men.. Bara att hålla armar och ben i styr.

Istället får det bli en tripp på stan. Behöver nya sandaler och man vet aldrig var man kan hitta dom man vill ha   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards