★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 juni 2011

Av Lisa - 13 juni 2011 13:53

Ja nu har jag fått lite gjort här iaf! Krafterna börjar sakta men säkert återvända till kroppen.. Magen är ond, men inte så illa så att jag är lamslagen! SKÖNT!

Har iaf utnyttjat "snabbfållarna" som man får med när man köper gardiner ibland... Fast jag vet inte vem fan som döpt det till "snabbfåll" för det tog fan hundra år för mig att fålla upp fyra gardiner! (kan ju har berott lite på att jag använde en liten pall som strykbräda) Men till slut blev det klart, och nu släpar inte längre mina vita nya grdiner i marken längre, och det är ju en fördel!

Det här har jag också hunnit med:

Kommer göra sig jävligt bra på väggen!! Har inte fått till set så snyggt i hörnen där nere, för jag hade inget lim, så det fick bli nödlösningen: TEJP! haha.. Men den ska ända stå på en tavel list, så det kommer inte att synas! Hade MER ÄN GÄRNA haft en hel vägg med denna tapet hemma, men med tanke på att den kostar ca 800kr/rulle så känns det inte som ett alternativ!

Dom här har jag ju också gjort, fast det var några dagar sen! Tänk va mycke fint man kan göra med tapeter!!   Vill du också göra fina tapet tavlor? Beställ GRATIS tapetprover som är 1m långa från Måleributiken !! De första två är helt gratis, vill man ha fler får man betala 20kr styck.. Själv beställde jag två.. Och nu har jag beställt två nya sorter i Fredriks namn.. hehe. Man får inte va dum!

Sprang runt i alla inredningsbutiker för att hitta doftpåsar... Ja skulle precis ge upp, men då fick jag tipset att Paisley hade dom, och som tur var så såg jag Paisleyskylten i mitt huvud och kom exakt ihåg var butiken ligger (även fast jag aldrig varit in där ens)  Så jag sprang dit och köpte ett par GOTTIS GOTTIS lukter! Den röda har jag i hallen och även en i garderoben, och den gula i badrummet!  

Av Lisa - 13 juni 2011 07:00

Idag känns livet liiite lättare! Vaknar upp lika svettig och jävlig som vanligt, men idag är febern borta och jag kan pusta ut! Magen känns redo för första kaffekoppen på tre dagar och jag njuter till fullo! Känner till och med att jag faktiskt har lust, och orkar med att ta en liten promenad.. Behöver ju inte anstränga mig alldeles för mycket, men lite frisk luft har ju ingen dött av! Har ju inte gått utanför dörren sen i Fredags! 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards