★ 399 gram ★

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Lisa - 31 maj 2011 23:27

Nu jävlar har jag packat och packat! Tror inte att jag kan packa mer nu om jag inte vill springa omkring i samma kläder tills på Lördag, och käka med plast bestick! haha..

Har jag fixat allt nu då? Är allt i sin ordning? Har jag glömt nåt viktigt? Tankarna snurrar och jag känner att katastroftankarna är på väg! Tänk om flyttbussen är trasig just då vi ska ha den? Tänk om vi krockar på vägen och allt går sönder? TÄNK OM!!!! Kan ingen bara radera dom två orden ur mitt ordförråd!

Allt kommer gå så bra så! Självklart så längtar jag ju liiite mer än jag oroar mig. Har verkligen saknat att fixa och dona hemma.. Det gör ju jag i vanliga fall HELA TIDEN, men nu har jag inte brytt mig på två månader.. Bara plockat bort och packat ner..

Tur man inte behöver flytta så här iaf :)  

Av Lisa - 31 maj 2011 19:51

Blixtar och dunder! Tjooo va de åskar! Ja tycker det är skitmysigt med åska, det känns som om luften blir renad och man vill bara ut! 

Tog en löptur (ovanligt va) Det blev 5.6 km på 40 minuter idag, så inga dundrande farter. Men kul hade jag, som vanligt! Och med Septembers album LOVE CPR i lurarna så blev det kanon!

Har precis käkat middag.. Fisk och quinoa fick det bli idag, göttans!


Packa Packa Packa! 

    

Av Lisa - 31 maj 2011 13:06

Go Morron Go Morron! Såg till att kliva upp ganska tidigt idag, annars blir det så jäkla jobbigt att vända tillbaka dygnet!

Har redan hunnit med att få bort flera av mina oros-moln som jag haft i huvet ett tag! Såååå skönt!

* Hyresvärden ringde och meddelade att dom börjat tapetsera v-rummet!

* Vi bestämde var jag ska hämta nycklarna på Lördag när vi kommer!

* Blir uppringd av Reumatologen om en stund! Har helt slut på Waran!

* Har fått mitt schema (JÄTTEBRA SCHEMA) för andra semester perioden.

* Har ringt och trixat lite angående mitt schema för första perioden!

Nu är det 'bara' blodproverna kvar som jag skjutit på.. Skulle tagit PK den 18/5, och dom andra provera får jag ta när jag vill, men helst var tredje månad och nu har det nog gått mer än 4 månader! SKÄRPNING!!!!

Nu blir det frukost och sen ska jag ta med mig vovvarna på en promenad tror jag!!!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards