★ 399 gram ★

Alla inlägg den 28 maj 2011

Av Lisa - 28 maj 2011 21:57

Huvva Huvva! Har varit ner på Cruisingen en sväng och kika på lite bilar.. Kallt och jävligt är det ute, så vi satte oss och tog en drink på Tandoori House eller vad det heter.. Men inte fasen blev jag nå varmare i kläderna för det, så vi gav upp.. Pensionärs varning på hög nivå, men nu sitter vi här hemma i mys brallor. Fredde mumsar popcorn och jag dricker grönt te och äter av mina överblivna muffins sen igår!! Den här Lördagkvällen skulle man väl aldrig varit nöjd med för några år sen, men idag är den helt perfekt!!!

 

Av Lisa - 28 maj 2011 12:54

Tog en rejäl sovmorgon idag! Halv elva stapplade jag upp ur sängen och efter ett par koppar kaffe så styrde vi kosan ner mot gymmet!

Baksida axlar och en halvtimme på Crosstrainern fick det bli för min del.. Så nu sitter jag här och är blöt i svett och jätte äcklig!

Får väl se om det blir en sväng på stan sen.. Måste ju kolla in lite raggarbilar, men ja tror vi väntar till lite senare ikväll faktiskt, det är mysigare då :)

För övrigt så ser jag lite skum ut idag.. Vaknade med rejält svullna ögon och det vill liksom inte försvinna.. Har påsar både ovanför och under ögonen och jag ser jätte trött ut. Hoppas på att det går över efter en dusch, men jag har väl inga större förhoppningar... 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards