★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 maj 2011

Av Lisa - 23 maj 2011 21:39

Usch vilken konstig dag det här blev! Först och främst så har jag sovit c:a tre timmar inatt.. Upp halv sex och jobba några timmar. Hem och göra sig redo för läkarbesök! Fick VÄRLDENS panikångest, och jag vet inte varför, så jag stoppade i mig ett par Sobril.. men DOM HJÄLPTE INTE! För första gången någonsin så hjälpte dom inte ett dugg! Men jag gick dit ändå och var redo att springa därifrån flera gånger medans jag väntade. När läkaren kom så gick jag omkring där som ett riktigt Basket Case och darrade och var helt svettig och hade en pappershandduk ihopskrövlad i varje hand. Jag skyndade mig att tala om hur det låg till och att jag inte ens visste om jag skulle palla stanna kvar, och då släppte det! I samma stund som jag får tala om vad som händer med mig så blir det lixom lite bättre... Skum man är!

Väl hemma så blev jag ju såklart SUPERTRÖTT! Och somnade.. Vaknade upp strax innan mitt planerade Combat-pass och var inte alls kapabel till att hoppa och studsa en massa! Så jag fick avboka! MEN... Det tog inte lång stund förrän jag snodde brorsans cykel och tog en tur på 8km istället.. Jag KAN inte sitta still!

Och bara för att dagen blev så strulig... Så har jag unnat mig lite shopping.. men bara liiite.. Fredrik fick också nånting.. bara för att det ska va rättvist!!.

           

Av Lisa - 23 maj 2011 15:54

Har just varit hos Läkaren, ochdet gick väl bra! Men jag sitter ändå här med en stor fundering. Han sa nämligen att enligt proverna jag lämnade sist så hade jag druckit för mycket (vatten) för det var för lite kreatinin i urinen.. Men samtidigt så talade han om att det visade positivt på Benzo (har det utskrivet) Men då tänker jag så här: Om det nu visade positivt på Benzo så måste ju det betyda att urinen var tillräckligt koncentrerad för att påvisa om man tagit droger. Eller?? Han sa att om varje prov är så där "utspätt" så kanske transport styrelsen inte skulle gilla det..  Jaja.. Nästa gång får jag väl KLÄMMA fram kisset, för man får tydligen inte dricka nåt innan haha. Eller så får jag sno Freddes Kreatin så jag får lite högra halter hihi..

Skönt iaf att allt är PÅ GÅNG! Och angående alkoholen så sa han att eftersom proverna såg bra ut sist, så kan jag nog fortsätta leva så som jag gjort senaste tiden, alltså: Ta nåt glas vin lite då och då! Ingen fara!!

 

Av Lisa - 23 maj 2011 12:33

Såja, ett snabb pass på jobbet avklarat! Skönt att sluta tidigt! Har precis slängt i mig lite lunch, och nu sitter jag här och börjar bli nervös för mitt läkarbesök klockan tre.. Ska ju träffa en doktor angående körkorts-proverna och allt det där. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men förmodligen svara på en massa frågor skulle jag tro...  Jaja, det går nog finfint det där, så länge jag inte springer ut därifrån!

Wish Me Luck!

    


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards