★ 399 gram ★

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Lisa - 15 maj 2011 19:30

Jahapp, så nu ska man va rädd för att färga håret också!?!?! Ja, de e klart att det är en del giftiga ämnen och så, men va fan.. Man är ju beroende, och hittills så har det inte hänt nånting, så ja tror nog inte man behöver vara sååå orolig!

Har varit och druckit en kopp kaffe hos Farmor&Farfar för ett tag sen. Det är alldeles för sällan jag går dit även fast vi bor så nära!! Självklart har jag även hunnit med en löprunda. Vad vore livet utan träning?

Nu är planen bara att slappa framför tvn tills det är dax att lägga sig igen.. Får väl se om man orkar träna nåt innan jobbet imorgon. Det vore ju bra, men vi får se vad kroppen säger!

Bjuder på en mycket vacker bild ;)

 

Av Lisa - 15 maj 2011 13:13

God Morgon! Ställde visserligen väckaren på Tolv, men jag snoozade till nu istället.. Vill ju inte vända på dygnet helt och hållet, men som tur är så har jag två eftermiddagspass framför mig, så jag behöver inte vara så hemskt morgonpigg!

Den här helgen.... Ja, undrar hur måga timmar jag hann träffa Fredde? Han kom hem vid sextiden på Fredagen, och vi la oss runt ett.. Sen var han borta när jag vaknade och kom hem strax efter sju igårkväll.. Och jag stack iväg halv nio... Och nu kommer vi inte ses förrän på Torsdag.!!!! fÖRSTÅR NI VARFÖR JA KÄNDE  ATT VI VAR TVUNGNA ATT FLYTTA TILL Ö-VIK? Jag vet att jag tjatar om de, men DET SKA BLI SÅÅÅÅ SKÖÖÖÖNT att slippa det här!! Tänk att få ses VARJE kvöll, sova tillsammans VARJE natt! De var väääääldigt längesen det hände!

Nu blir det KAFFE, lite fiksgratäng och slappish!

 

Av Lisa - 15 maj 2011 03:22

*Jag sover inte, jag vilar bara ögonen* citat från en gammal och vis kvinna :-)

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards