★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Lisa - 11 maj 2011 18:51

Omotiverad till det mesta.. Så känner jag mig just nu.. bläää. Ja vill flytta NU! Går omkring i nåt slags vaacum här hemma. Det känns inte som mitt hem längre eftersom hälften av allt är nerpackat och halva min hjärna har redan flyttat.... Känner mig lite hemlös haha!

Har iaf sprungit 6km och det var jääävligt skönt! Då tänker jag inte på nånting! Bara lyssnar på musik, flåsar och njuter av skogen! Höll ett ganska lugnt tempo i början och varvade sedan med att promenera, spurta och jogga. Jag gillar intervallträning!

Nä, nu ska jag äta dagens sista mål, och njuuuuta!

Har inget jobb inbokat förrän på Fredag.. Men man kan ju alltid hoppas på att det dyker upp nånting under dagen imorgon. Man vet aldrig.... Blir så less på att bara sitta hemma som en annan Desperat Hemmafru   Man blir ju nerv klen(are)

 

Av Lisa - 11 maj 2011 12:33

Första testet avklarat! Och jag var så jävla nervös så jag var helt skakis och mådde illa! Vafan? Ja som lämnat piss prov hur många gånger som helst utan problem, nu kändes det plötsligt hur stort och farligt som helst! Men jag hade tur iaf. Det satt inte en massa folk i väntrummet som behövde fundera på varför jag måste ha med mig sköterskan in på toaletten. Det var bara jag där! 

Nu sitter jag och käkar lite gottis-lunch! Nötfärs med bladspenat, morot och gräslök! MUMMA! Har typ bara druckit kaffe och EN MASSA vatten idag, så det var välkommet i lilla magen!

Hade planerat ett rygg-pass idag.. Men jag har såååå ont i en handled, så jag känner att jag nog inte ska gå på gymmet över huvud taget. Däremot så ska jag tvinga med mig Olivia ut på en löptur... eller cykeltur.. eller kanske både och? Vi får se!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards