★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Lisa - 5 maj 2011 21:50

Har jobbat i FEL SKOR idag,, och det känns! Åååå mina fötter och mina ben är så ömma!! Tur att jag bara ska gå och lägga mig och sova dom närmsta timmarna, nåt annat hade inte funkat!

Imorgon!!!! Imorgon är det Fredag, men inte vilken Fredag som helst. Det är min första sockerfria fredag! Men det betyder inte att jag inte tänker unna mig nåt gott! Det kommer bli bröd, pasta och allt annat som jag inte brukar unna mig! Tänkte ta ett litet Bröst/Triceps pass på morgonen, och kanske en promenad efteråt, om kroppen vill... Sen ska jag träffa Andreea en sväng, sen är det bara att invänta gubben och försöka svänga ihop nån god middag.. 

Av Lisa - 5 maj 2011 11:37

Fick precis en ide´när jag pratade med Freddes brorsa....

Så imorgon ska jag lägga datorn på hyllan och se vad man hittar på istället.. Datorn står ju ALLTID på, och jag är alltid uppkopplad när jag är hemma.. Men imorgon ska jag vara helt utan internet. Kanske man ska prova hela helgen? Nja, vi får se. Börjar med en dag iaf :)

Nu ska jag snart iväg på jobbet.. Eller snart och snart, om två timmar. Gjorde en skit god matlåda :)  Kyckling, bacon och broccoli som ja stekte med chilikrydda, svartpeppar, dijonsenap, lättmjölk och en klick philadelphiaost! Det blev en smarrig gryta!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards