★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 april 2011

...

Av Lisa - 14 april 2011 20:21

Sol Sol Sol! Känner mig helt varm i ansiktet efter att vi satt ute på jobbet idag! Kunde inte sitta inne när jag kom hem heller så jag tog en långprommis med lite ny musik i öronen..

Gick iväg på Ica och handlade lite och tänkte att de e lika bra jag köper godiset som jag ska ha imorn! Hehe.. Gissa om påsen står i skafferiet och skriker på mig! Men jag håller mig.. (än så länge)

Tar nog en tidig buss imorgon. Har ju ändå inget speciellt jag ska göra imorn, så varför ska jag sitta här och vänta ända till klockan sju på kvällen?? De går ju många bussar till Ö-vik varje dag, men jag har fortfarande inte kommit så långt i min "anti-buss-ångest-utmaning" att jag vågar åka bussar där man måste BYTA BUSS! Så det är bara dom som går RAKA VÄGEN som är ett alternativ för mig! Men det är ju ett stort framsteg bara det! För ett år sen mådde jag illa bara jag tänkte på en buss! Jag ser själv hur töntigt det är när jag läser vad jag skrivit haha men det är som det är!


Nä nu måste jag packa! LIGHT packning Lisa! 


Av Lisa - 14 april 2011 12:30

 

Tjooo! TYPISKT att när man väl får jobba lite så är det värsta vädret ute! Får nog försöka ta med mig ett gäng ut idag och njuta lite!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards