★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Lisa - 13 april 2011 20:01

Finns det nån människa i världen som inte tycker att det är lite snuskigt med andras svett?????? Ja tror fan inte det. Och just därför så blir ja så jävla irriterad varenda gång ja varit på ett pass! Speciellt Combat passen, där ALLA svettas som grisar och varenda matta blänker av blöta pölar, men typ hälften av alla kan inte ens ta en papperstuss och lite rengöringsmedel och torka bort den där svetten! Nej, dom lägger upp mattan på hyllan och går! Har man orkat sig igenom ett sånt pass så borde man fan orka torka av mattan efter sig! 

Så, nu har jag fått det sagt också! haha. Är lite grinig idag, märks det??


Nä, nu ska jag svepa min protte drink och kolla på Arga Snickaren och se om han e lika vresig som jag!!!

 

Av Lisa - 13 april 2011 16:48

Jag hatar den här veckan varje månad.. Det finns en enda sak som snurrar i mitt huvud heeeeeela tiden! Men jag biter ihop tills på Fredag!

Nu blir det strax Body Combat istället. Mycket nyttigare!!! 

Av Lisa - 13 april 2011 10:58

Morgonprommis avklarad! Har även hunnit med att fylla en flyttlåda med porslin som sällan används.. Köket kommer nu att fungera som ett ställe att förvara alla packade lådor fram tills flyttlasset går. Men det gör inget. Vi sitter ju aldrig där ändå!

Planer för dagen? Hmm.. Ska väl pallra mig upp till sjukhuset och ta ett blodprov och även passa på att gå ner till vaktis kontoret och ragga ett passer kort till omklädningsrummet. Är ganska less på att byta om på avdelningen och alltid måsta släpa med mig skorna dit och hem, så ett skåp i omklädningsrummet vore inte helt fel!

Det är lite jobb nu.. Men imorgon ska jag jobba ett 7-4 pass iaf. Behöver alla dagar jag kan få, för jag känner på mig att flytten kommer bli bra mycket dyrare än man kan tänka sig.. Resor fram och tillbaka, släp eller lastbilshyrning, tapetsering, nya möbler, nya gardiner, ev flyttstädning.. Ja vi får se var summan slutar, men ja ska försöka vara liiiiite mer sparsam än jag brukar vara :)

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards