★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Lisa - 7 april 2011 17:31

 

Så här muppig ser man ut när man är super duper glad! Nu har vi skrivit kontrakt och flyttar in den första Juni!

(Till per: en gris, en ko, en öviks bo hahaha)

Av Lisa - 7 april 2011 13:39

Ja då har man varit och shoppat lite då! Jävligt blöt har jag blivit också eftersom det spö regnar!

Idag var det HALVA PRISET på ALLT inne på Bik Bok.. Synd att jag inte hittade mer där, men jag köpte en mysig hoodie och en tröja! Sammanlagt 174 kr :)

   

Köpte även en t-shirt, leggings och ett linne på Gina, och en svart kofta på Cubus, så nu känner jag mig rätt nöjd!

 

Var ju såklart tvungen att testa att GÅ upp till vår blivande bostad och jag kan meddela att det tar 3,5 minuter att gå upp dit från Oscargallerian!  Tre minuter, det kan man leva med hihi! Men jag blev ganska blöt på den korta vägen ändå..

Nu måste jag försöka vara stilla en stund. Har sååå ont i nacken och har inga värktabletter... shooooooooot! 

Håret är blött och platt och jag är mer frusen än jag var imorse!!! 

  

Av Lisa - 7 april 2011 06:57

Brrrr Brrrr Brrr! Har bäddat in mig i två täcken här och dragit ut extra elementet och ställt det framför soffan. En rykande kopp kaffe på det borde göra susen! 

Kunde inte somna om efter grabbarna drog iväg till jobbet, så ja har varit vaken sen klockan sex..

Planer för dagen:

*Morgonprommis+en sväng till affären.

*Ta bussen in till stan och se om det finns nåt kul att spendera pengar på :)

*Träffa hyresvärden på Café UH och förhoppningsvis skriva kontrakt! Jippie!

*Självklart äta en god middag med min älskade baby!

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards