★ 399 gram ★

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Lisa - 5 april 2011 19:58

Stark som en Oxe!!! Ja så kändes det under passet till min stora förvåning.. Och nu är jag hungrig och vill äta som en häst (när vi ändå snackar djur jämförelser)

Kände mig rätt trött när jag kom till gymmet, så jag köpte mig en Celcius och jag tror fan att det var den som gjorde susen idag.. Man är ju lite tröttare och lite svagare när man äter som jag gör just nu, så den där boosten behövdes!

Nu är det packning och städning som står på schemat innan DH börjar. Flitig som en Myra ska jag vara!  Det är nämligen en som kommer och kollar på lägenheten imorgon bitti.. sen ska jag jobba, och efter jobbet sticker jag ju till Övik.. Dax att möta min blivande LandLord. Och även få sova med min egen gosebjörn som jag annars bara får göra på helgerna!!!

Håll tummarna för att allt går som planerat nu då!!!!!!!!!!!!

Av Lisa - 5 april 2011 16:24

Lite kaffe och ladda inför kvällens träning.. Får nog spela lite svag ikväll så jag inte skadar min stackars axel..  

Body Pump it is...

Av Lisa - 5 april 2011 12:42

Nu har jag handlat IGEN! Från Gymgrossisten såklart.. Det går åt mycket protein pulver i det här hushållet och nu hittade jag en som bara MÅSTE vara hur god som helst.. Bara goda omdömen, så jag var tvungen att ha den!

Jag valde att prova smaken: Almond/Coconut, hur gott låter inte det då?? Köpte även en hel drös med olika bars.. Måste försöka hitta nån slags favorit, men det finns ju hundratals att välja mellan, så man blir lite snurrig!


Nu har jag just varit på stan.. Försökte hitta ett par snygga jeans, men jag insåg ganska snabbt att jag fortfarande sitter fast djupt nere i leggings-träsket". Hur ska man kunna trivas i ett par trånga, tighta jeans igen, när man vant sig vid tunna, mjuka, följsamma leggings???

Nä, det blev inga byxor, jag gav upp! Nu blir det pann-biffar och kesella till lunch... Sen vette fan va man ska hitta på.. Lusten att städa försvann i samma veva som jag sa upp lägenheten hihi..

   

     


   
   

Av Lisa - 5 april 2011 09:55

Goood Morning! Segare än segast även idag. Strålande sol ute men här sitter jag som en gammal stofil. haha. Nä, men jag tog en sovmorgon idag och det behövde jag nog. Sitter och tittar på gamla "Tusenbröder" och skrattar åt hur unga alla är! Kom ju på att man kan lägga över filmer på USB minne och sticka in det i vår Soundbar, så kan man titta på film utan att behöva koppla in datorn.. Att jag inte tänkt på det förut!! Vet ni förresten vad USB minne heter på norska? Minne Pinne! hihi.

Nä, om man skulle göra sig i ordning.. Har några ärenden att uträtta idag så, sätt fart!!!

    


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards