★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Lisa - 22 mars 2011 20:28

Äh, den här dagen blev ju bara skit! Usch, känner mig helt nere och totalt slut! Min jäkla hjärna klarar inte av så många funderingar och uppgifter tydligen, utan att ja ska få nåt slags nervsammanbrott...

Jaja.. Träningen gick hyfsat iaf.. Och nu gruvar jag inför morgondagens arbete. Eller inte själva arbetet, men att jag ska känna mig såhär även imorn! Nä, upp me hakan, allt ordnar sig väl...

 

Av Lisa - 22 mars 2011 14:51

Jag vill så mycket, och jag har så jävla bråttom!

När jag har bestämt mig för nånting och ställt in mig på nånting så ska det ske NU, och allra helst igår! Jag vill veta ALLT och EXAKT hur det ska bli, och jag vill veta det NU! haha.

Har ringt, mailat och grejjat idag och jag river mitt hår för jag vill bara se lägenheterna NU så jag kan bestämma mig för en och se om vi får den över huvud taget.. Men men.. En sak i taget! Har ju EGENTLIGEN ingen brådska alls, det är bara min damp hjärna som har bråttom.. Men det är jobbigt att vara jag ibland ska jag tala om..


Kortslutning i hjärnan! 

 

Av Lisa - 22 mars 2011 08:07

God Morgon på er!


Har sovit som en prinsessa inatt och inte vaknat en enda gång! Jå jäkla skönt! Nu är det kaffe som gäller (of course) och jag har även hunnit sätta på en tvättmaskin.

Igår kväll var jag på ett Zumba-pass! Det var skitlängesen sist, eftersom jag alltid går på Body Combat dom dagarna, men nu var det passet inställt. Det var faktiskt riktigt kul!! Senaste gången jag var på ett pass så blev jag så besviken och tyckte det var skit tråkigt, men då var det inte samma instruktör, det var lite folk på passet och jag själv kanske inte hada rätta energin, vem vet. Det är mycket som ska stämma. Igår var det iaf kul att skaka på rumpan!

Vad händer idag då? Det blir nog en liten date med Andreea på stan iaf.. Sen får vi se. Är ledig, så jag gör vad jag vill!

 

 

HaHaHaHittade en snygg bild i bild arkivet!   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards