★ 399 gram ★

Alla inlägg den 19 mars 2011

Av Lisa - 19 mars 2011 21:21

God Afton mina vänner! Vad har dagen bestått av då? Jooo...

Fredde stack iväg och jobbade i några timmar, så vi kom oss inte iväg på stan förrän runt två.. Och då var vi båda hungriga som vargar, så vi slog oss ner på första bästa ställe, och jag fick mig den godaste toast jag nånsin ätit!!! 

Nu vet ja inte vad stället hette, men det var på bottenvåningen i Oskargallerian och det är dit jag kommer gå i fortsättningen om jag vill ha en himmelsk toast!

Hör och häpna!! Jag shoppade inget idag, men såg till att Fredde köpte 3 snygga t-shirts, lite sockar och en ny klocka!

   

 Sen tog vi bussen "hem" och svidade om för ett gym pass på Brux.... TRODDE VI! Det visade sig att det inte gick att ta sig in med Freddes kort, så där stod vi redo och taggade utanför en låst dörr! Antar att dom har samma system som Gold´s gym. Att man måste köpa en liten "plupp" som man använder sig av för att komma in efter stängning. Men då borde dom ju upplysa sina kunder om det också.. Jaja, lite sura blev vi.. 

Tog en lååång promenad på typ 1,5 timme och kikade runt lite i områdena här, och nu vet jag att jag INTE vill bo i Domsjö! Inte på Hammarvägen iaf, men jag har skickat intresse mail på en privat lägenhet en bit härifrån.. Få se om man får nåt svar!

Det var min dag i stora drag.. Hur har ni haft det idag?

Av Lisa - 19 mars 2011 09:12

   Undrar om jag har ett ovanligt sätt att sminka mig på??  Jag använder nämligen ALDRIG kajal eller eyeliner! Nope. En svart skugga vid frans kanten får fugera som eyeliner för min del. Annars blir jag helt svart och kletig runt ögonen efter ett par timmar!

Dom här tre skuggorna använder jag en helt vanlig dag (som denna) och så världens bästa mascara :)

Ingen proffs sminkning direkt men den passar en latmask som mig PERFEKT!!! 

  

Av Lisa - 19 mars 2011 07:45

En Liten Morgonhälsning från pensonärs paret som vaknar halv sju en Lördagmorgon hihi

  

Dagens planer: En tripp till stan, kika lite, luncha och sen blir det GYMMET!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards