★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 mars 2011

Av Lisa - 16 mars 2011 18:46

Känner mig HELT SNURRIG!

Har kollat runt på EN MASSA lägenheter. Registrerat mig, ställt mig i kö, skickat intresse anmälningar osv.. Men man kan ju inte gator och områden så bra så  jag får sitta och titta på Eniro var gatorna ligger haha! Äh, det blir nog bra det här! Har liksom vant mig vid tanken på att faktiskt göra slag i saken och flytta härifrån, och det känns som om jag kommer ett steg närmare för varje dag... Funderar skarpt på att säga upp den här lägenheten den här månaden, men jag vet inte riktigt om man vågar... Tänk om man står där utan bostad helt plötsligt!!!

Just nu känns det som om jag håller på att bli förkyyyyld! Ont i halsen och allmänt seg och trött. Så det blev ingen träning för mig ikväll :(  Tar igen det imorgon bitt iom jag är på benen då!!!

Jag säger bara en sak:

Ingefära och C-vitamin!!!!!

Det var i och för sig två saker, men skitsamma!

 

Av Lisa - 16 mars 2011 14:29

Hey Hey På Er!

  En vääääldigt trött Lisa på andra sidan skärmen! Det känns som om jag har slääääpat mig fram hela dagen på jobbet idag. Men jag hade tur och fick köks tjänst, så jag har inte behövt slita häcken av mig iaf Tack och Lov!!! Tänkte slänga mig raklång på soffan nu och vila en stund och hoppas på att jag orkar träna ikväll! Har hittat en ny serie som jag brukar kolla på när ja har tråkigt och när jag ska lägga mig på kvällarna: SKINS   Jag vet inte varför jag gillar den, lite "fjortis-party" serie, men jag har bara fastnat i den så nu vill ja ju se resten!!

Är lite nervös för morgondagen.. Men det kommer säkert att gå bra.. Ska ju på läkarbesök IGEN, och det är ju alltid lite pirrigt och man är lite orolig för vad som ska sägas och göras! Men men.. Det är en del av mitt liv. Läkarbesök, mediciner, oro och en massa andra skumma grejjer, DEAL WITH IT!   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards