★ 399 gram ★

Alla inlägg den 8 mars 2011

Av Lisa - 8 mars 2011 22:17

Lisa, nyttigheten själv! Var tog hon vägen? haha. Senaste dagarna har jag bara velat äta, baka,äta och baka. Men det får väl vara så då! Jag ska inte må dåligt över det fick jag höra av min älskade man, så det tänker jag inte göra heller!! Man kan inte alltid vara hård med sig själv!

Idag har jag ätit en semla, bakat och ätit cheesecake, godis och mått allmänt gott.. Men nu får det va nog! Man vill ju inte bli en tjock smock heller! Näj Näj!

Nu har jag tagit 3 tabletter av min penicillinkur, och jag känner mig redan bättre. Sååå skönt! Men det som känns bäst är att slippa vara orolig. Nu har jag blivit undersökt. Alla tester har gjorts, och jag ska snart tillbaka. Så jag känner mig hyfsat trygg!

Imorgon blir det jobb! Ska försöka hinna/orka med ett litet träningspass innan. Får se hur det känns i kroppen, men jag tror inte att det är farligt att träna iaf, och man kan ju alltid ta det liiiite lugnt.

Nu ska jag och lillasyster lägga oss i sängen och kolla på film!!!

  

Av Lisa - 8 mars 2011 16:26

            

Orkade varken ställa in kameran rätt eller redigera bilderna, så dom ser ut som dom gör, men här är frisyren iaf!! Vi tog bort det svarta med lite av färgning så det blev brunt istället och la sedan på några "effekt-slingor"..  Nästa gång är jag redo för att bli snäppet ljusare!!

Av Lisa - 8 mars 2011 14:57

Här händer det grejjer!

 
Av Lisa - 8 mars 2011 10:03

God Morgon God Morgon! Har sovit som en stock inatt! Inte vaknat en enda gång, och det behövdes verkligen. Det var en jobbig dag igår!

Har nyss varit på sjukhuset igen och lämnat lite prover. Ska till läkaren uppe i Umeå på måndag, och sen till en annan läkare här hemma nästa Torsdag.. Ett jäkla rännande på provtagningar och sjukhus, men vid det här laget så är jag faktiskt ganska van vid det.. Fast det har ju varit ganka lugnt ett tag och jag hoppas att det blir så igen snart!!

Halv två är det dags för klippning! Har egentligen ingen större lust att sitta på nån salong idag, men jag vill ju bli fin i håret, så jag får väl så lov!


Nu till nånting HELT annat!!!

Jag hann ju iaf med att svänga ihop nånting riktigt onyttigt igår innan jag blev sådär dålig.. (vi svullade i oss lite av det när vi kom från sjukan hehe)

   Mumsigt värre.. Mitt egna lilla påhitt:

50g vit choklad

50g mörk choklad

1dl jordnötssmör

2 msk grädde

2dl kokos

1 ägg gula

Smält helt enkelt ihop allt till en smet. Låt svalna i några minuter och ta en sked och lägg upp små klickar på ett bakplåtspapper eller folie! In i kylen och voila!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards