★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Lisa - 1 mars 2011 19:23

   plus Body Combat 28/2 som inte kom med..


Hyfsad månad ändå.. Inte lika bra som januari, men det får duga!!!

Av Lisa - 1 mars 2011 16:50

Laddar inför ett Body Pump pass! Det var längesen sist så det ska bli kul! Tänkte lägga lite extra vikt på ben och bröst idag! Vad laddar jag med då? Jo, en halv banan, en proteindrink och en Celcius. Strawberry Kiwi!!! Åååå va god den var! Utan kolsyra, och den påminner väldigt mycket om Fun Light Strawberry.. hmm.. Man kanske kan blanda i en skvätt i lite Kesella nån gång om man ska käka lite för träningen?? Blir nog gott!

Av Lisa - 1 mars 2011 13:12

     Vilken skulle du välja? Sojamjöl vs Vetemjöl! Ja, är man en sån som tittar efter kalorier och fett så skulle man ju nästan vilja välja vetemjölet. Men ICKE! Släng ett öga på kolhydrat och protein inehållet! Jag äter ju inte bröd och sånt med mjöl i, men idag blev jag sugen på pannkaka!! Svängde ihop ett litet test av: Kesella, 2ägg, ca 2msk sojamjöl, och salt.. Stekte den ganska så länge och käkade den med lingon och lite sötningsmedel! 

Smakade faktiskt som en helt vanlig pannkaka, fast konsistensen var lite mjukare och lite mer "omelett-aktig", men jag blev förvånad över hur god den faktiskt blev!!  

Kul att prova lite nya saker! Har liksom suttit fast i kyckling/köttfärs- träsket lite för länge nu, så man börjar tröttna!


Sedan är det dax att sprätta någon av dom nya smakerna som jag köpte!!

  

Av Lisa - 1 mars 2011 10:42

Oooh, känner mig seg idag! Eller, seg var kanske fel ord. Har ingen lust att göra mig i ordning. Ingen lust att gå ut! Så jag tänkte roa mig med lite tvätt, städning och bakning! Jag som inte äter vanligt bröd, fick nys om ett riktigt bra recept på kvarg bröd via en blogg som jag nyligen hittat till: Alice Augusta !

Hoppas att det blir lyckat, men annars är det bara att göra ett nytt försök!


Saknar min gubbe som är i Övik och jobbar trots att han är sjuk!!


  

Av Lisa - 1 mars 2011 09:36

God Morning! Ja, jag tog en välbehövlig sovmorgon idag! Har hostat som ett svin inatt och vaknat flera gånger och trott att det varit dax att kliva upp!

Nu sitter jag här med kaffekoppen, min SNYGGA frippa och en SNUS! Japp, en snus!! Måste dra ner på rökningen igen. Det går lixom i vågor. Ibland är jag nere på ett par cigg om dagen och sen helt plötsligt så går det åt 7-8 stycken.. INTE bra! Konditionen blir sämre, astma, hosta, kalla händer!!! Skärpning!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards