★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 februari 2011

Av Lisa - 25 februari 2011 14:14

Har köpt världens bästa hårmedel! Finns inget bättre märke än Paul Mitchell, och till mitt korta hår har jag använt den här:

  

Men nu när mitt hår börjar bli liiiite längre så funkar den inte riktigt lika bra längre. Så jag var in till frissan och bad om råd, och hon plockade fram den här:

  

Hon föreslog att jag skulle blanda dom två och nu har jag provat det, och håret sitter precis så som jag vill ha det, och jag kan nog i stort sett forma det hur fasen jag vill när man har sånna här produkter!

Har en liten förkärlek till dyra hår produkter, men det kan man unna sig när man har så kort hår som jag, för dom räcker i tid och evighet!!!!

Av Lisa - 25 februari 2011 11:01

Man känner sig alltid lite stolt över sig själv när man tar sig iväg ill gymmet på morgonen. Före frukost, före kaffe, före ALLT! Det händer ine så ofta eftersom man alltid lyckas hitta en massa hinder, men nu är det gjort! Axlar och triceps fick sig en liten omgång idag och jag kommer nog ha ont i triceps hela helgen!!

Har sovit som en stock inatt efter en halv snurrig jobbkväll. Har sovit jävligt mycket hela den här veckan. 10 timmar varje natt ungefär, men inte fan blir jag nå piggare för det. Idag har jag påsar DE LUXE under ögonen. Inga Ica kassar här inte, snarare dom här STORA påsarna man får när man handlar på Jysk. Fattar ni då? Men jag hoppas det går över under dagen!

Ikväll blir det nog en sväng ner på Bowlingen. Pappzen och gänget ska ju spela där ikväll.. Inte Bowling alltså, MUSIK såklart!! Blue Steel! Om dom nu inte har fått för sig att det ska vara nån 30 års gräns eller nåt, för då kommer man ju inte in!! *STOLT*

Nu blir det kaffe marathon!!!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards