★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av Lisa - 23 februari 2011 20:09

Träning CHECK! Middag CHECK! Måste skryta med att jag svängde ihop kanske världens godaste sallad. Fast allt är ju "världens godaste" när man är svin hungrig, men det här använde  jag:


Hackad bladspenat (köpte fryst,men det går nog lika bra med färsk)

Gurka

Plommontomater

Broccoli (tinad, EJ KOKAD, hackad i små små SMÅ bitar)

Rökt skinka

Krämig Balsamvinäger

Cashewnötter (naturell) På sidan om!


Gott nyttigt och mättande!! Det enda jag saknar är lite choklad på toppen! haha!

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla på gamla serier från 90 talet.. Det finns ändå inget som är värt att se ikväll!!!   

JUST JA!!!!  Ett litet DRINKTIPS såhär när det börjar närma sig helgen! Hittade ju en ny favoritdrink när vi var i Övik förra helgen! Jag är ju en sån som ÄLSKAR mjölkdrinkar, och den här är nu nr1 på min topplista:

KGB


       

2 cl Xante´

2 cl Kahlua

Skaka om med is och fyll upp med Mjölk!

Den godaste drinken jag druckit på väääääldigt länge!!! Xante´är ju en päron cognac, så drinken smakar päron men har ju såklart även den goda kahlua smaken!!!! Mumma! Det får bli välkomst drinken på Lördag! 

Av Lisa - 23 februari 2011 16:57

   Mina stackars grannar har nu fått lyssna på min ljuva stämma och min fender en bra stund.. Känner mig lite ringrostig och jag kommer nog aldrig riktigt vänja mig vid att spela elgitarr när jag spelat på akustisk i alla år. Men det är sååå kul!

Men nu får det vara nog! Nu slänger jag i mig lite sallad och laddar mina batterier för kvällens Combat Pass!!

Av Lisa - 23 februari 2011 08:32


Goooo Morron!!!!!

Ligger fortfarande i sängen och slappar och gottar mig med en kopp kaffe.. Mest för att jag inte orkar bära ut TVn till vardagsrummet.. Det känns lite onödigt eftersom vi får tillbaka vår stoooora TV idag   

så den här ska ju ändå stå kvar här inne.

Har förstått via FaceBook och folks ständiga VÄDER-statusar, att det är jävligt kallt ute idag.. Så jag tror jag skippar min planerade morgonpromenad.. Det får bli antingen gymmet, eller hemma-träning. Känner mig piggare idag, precis som jag lovat mig själv, så idag får jag passa på att göra det som jag inte orkade igår!!!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards