★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Lisa - 22 februari 2011 21:02

Snälla ge mig min motivation tillbaka! Idag har jag varit sugen på ALLT som jag inte äter! Men framförallt socker, choklad och till och med smör!! What´s up with that? Hur ofta är man sugen på smör lixom??

Men jag kan se tillbaka och se att det här suget efter socker, som jag hade fått under kontroll, har sakta men säkert börjat komma tillbaka i samband med att jag lagt in lite lite kolhydrater i kosten.. Men va fan, jag vill ju kunna käka en banan mitt på dan utan att jag ska bli kraftigt sockersugen på kvällen! Kan man verkligen vara så känslig??? 

Just nu känner jag mig bara så LESS!!!  Grymt less på att vara så jävla duktig hela tiden!!!! BLÄÄÄÄÄÄÄÄ

      

Av Lisa - 22 februari 2011 19:55

OjOjOjOj va de e synd om mig! Min vänstra hand och handled är sååå ond! Men jag vågar nästan sätta min högra hand på att det är borta tills imorgon, det brukar oftast vara så som tur är!

Har suttit här och tittat på barnfilm. Det blev inge Narnia, det var så konstigt ljud på den, så jag har sett "The Incredibles" istället. Jag kommer aldrig att sluta älska animerade filmer!!

Har även lyckats pyssla lite här.. En grej som jag tänkt göra länge, men aldrig kommit mig för.. Små runda bordstabletter med samma mönster som tavlan som hänger på väggen ovanför bordet! Har ju så litet bord, så vanliga tabletter är lite för stora om man ska ha 4 st.

Nu är det dax för Sofias Änglar och en massa grinande!

  

Av Lisa - 22 februari 2011 15:58

När jag gick hem från jobbet kände jag mig hur pigg som helst! Pigg, glad och frisk.. Men på vägen till affären börja jag helt plötsligt känna mig totalt slut och överkörd!! Nu känner jag mig febrig, har ont i skallen och fingrarna har blivit som prinskorvar... EXTRA EXTRA BIG  SUCK!!! Så nu har jag avbokat mitt älskade Body Pump pass.. Va less jag blir! Men jag vet att jag måste lyssna på kroppen, annars blir det bara värre.. Känner jag mig piggare imorgon så kan jag träna på morgonen istället. Inte lika kul att vara i gymmet som att gå på grupp pass, men det duger! Så nu ska jag slå igång en film och bara vila vila vila!

  

  

Den här får det bli!!

Av Lisa - 22 februari 2011 13:21

Då var dagens arbetspass avklarat. Alltid skönt att sluta tidigt! Jag bad mamma komma upp med lilla Totte. Många av dom gamla uppskattar verkligen när det kommer dit en liten vovve. Så dom fick gosa lite med honom och jag såg nog att det var en och annan som "sölade" lite mat under lunchen. 

Blodprovet löste jag lite smidigt också. Sköterskan på jobbet fick sticka mig, så jag slapp gå upp till sjukan i kylan.

Är väldigt överraskad över hastigheten på mitt bredband! Jag uppgraderade ju till 6-8 mbt/s och nu kan man helt plötsligt surfa och lyssna på webbradio samtidigt som man laddar ner på bara några minuter, utan problem!! Det gillar vi!!!

Har sovit som en kratta inatt! Mardrömmar och dessutom har jag pissat som en elefant haha. Så jag är lite småtrött idag..   

Nä, lite mat nu, sen ska jag iväg å handla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards