★ 399 gram ★

Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Lisa - 17 februari 2011 17:47

Har ett stort (lyx) dilemma.. Hur klär man sig när man ska på hockey, och på krogen efteråt? Vet inte om jag kommer ha möjlighet att byta om där emellan, och jag orkar inte släpa med mig hur mycket som helst heller.. Man vill ju inte frysa på hockeyn, men man vill ju heller inte svettas och se slafsig ut på krogen..  Jobbigt va?

  

Av Lisa - 17 februari 2011 14:10

Va skönt det är att ha sånna här dagar! Bara vara hemma! Städa i sin egen takt, gå omkring i mysbrallor och bara vara! Har iaf städat trapphuset och nu även lägenheten.. Har väl sovrummet kvar, men där blir jag ju aldrig färdig förrän vi fått tillbaka tvn!!!

Tänkte bjuda på några små Hemma bilder iaf..

    

Fick till en riktigt bra lösning på "kabelhärvan" i hallen. Bakom denna svarta låda sitter nu telefonjacket, en massa kontakter, dosor och det FULA blinkande modemet.

      

Ytterst små ändringar i v-rummet.. Annars ser det ut som vanligt där.. Ja förutom detta då:

      

Det nya ljud-systemet som jag är SÅÅÅÅÅ  nöjd över!. (att vi har sovrums-TVn i v-rummet för tillfället kan vi ju blunda för) Är så glad för min lilla soundbar! Jag spelar musik hela dagarna sen vi köpte den. Dessutom så var den billig!! Har verkligen saknat att kunna lyssna på radio!!!!

Nä nu ska jag fixa till mig lite grann så man kan gå på affären utan att skrämma nån!!

Av Lisa - 17 februari 2011 09:18

God Morning!!! Har precis avslutat filmen jag började se igår kväll.. Egentligen så var den inte särskilt bra, men bara för att Christina är en sån grymt duktig sångerska och snygg dessutom, så var den värd att se!

   Hade för övrigt en trevlig kväll igår! Beställde lite väldoftande ljus på ljuspartyt hos Annika och sen delade jag och Andreea på en flaska Drosty Hoff (som nog var det godaste vinet jag druckit på länge) och satt och surrade hela kvällen... Försökte ragga skjuts hem, men mammzen hade också pimplat vin, så Shindar gick med mig en bit och sen kom mamma och mötte mig. Haha. Det är farligt att gå ensam sena kvällar i stora farliga Sollefteå!

Idag har jag INGENTING på schemat! Förutom ett träningspass ikväll då, men det ser jag mer som ett nöje :)  Tänkte gå och köpa ingredienser till min planrade bakning imorgon! Tänkte göra Kexchoklad-Paj! Hör ni hur jävla gott det låter??????? Mumma Mumma, Kan aldrig bli annat än mums filibabba! 

Ha en bra dag!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards