★ 399 gram ★

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Lisa - 13 februari 2011 15:09

Åååå va jag INTE gillar Söndagar! Av många olika anledningar, men en av dom är just för att det är Söndag, och det känns i hela kroppen!

Har iaf varit ute på en 90 minuters powerwalk med mammas vovvar. Det blåste genom märg och ben och det var inte alls särskilt skönt! Men nu är det gjort!

Smet in på affären och köpte en liten grej.. Det är ju alla   -dag imorgon, men eftersom jag inte kommer att få träffa min man då, så får jag helt enkelt smyga ner nånting i hans väska, så kommer han att hitta det imorgon efter jobbet!

Smart va!?

Här är det tv spel och krig som gäller! Just nu har vi ju bara en TV eftersom den andra är på lagning, så jag sitter här och tittar på när dom krigar, och jag kan tala om att det inte alls är särskilt roande.. Jag tror nog att alla tjejer som har pojkvänner som är x-box nördar är villiga att hålla med mig! ELLER HUR!?!?!

  

Av Lisa - 13 februari 2011 10:02

Helloooo! Sitter här och småtjurar. Kaffet är slut och jag blir inte människa förrän jag fått i mig åtminstonde tre koppar! Ica öppnar inte förrän 11.00 och livet känns grymt och orättvist! Så nu har jag skickat iväg Fredrik och Patrik i brum brumen till Konsum   

   

    

Igår var vi och Bowlade! Vi behöver ju inte prata högt om resultaten, men jag kan ju avslöja att jag gillar Kinect- bowling mer, för där har jag en chans att vinna iaf. Men Emma och Patrik gick det bra för iaf!

Började se en film när vi kom hem "The Tourist".. Men vi somnade allihopa! Men sömnen har väl varit sådär... Vi har fått en ny granne som gillar att ha fest JÄMT, och det är jävlgt lyhört. Man hör till och med när dom skrattar, så ni kan ju tänka er.

     


Värken känns mycket bättre! Jag kan likxom inte låta bli att tycka att det är konstigt att jag får sån värk av att jobba för mycket, men det går bra att träna?!?!

Låter det inte lite konstigt? Men jag har kommit fram till att när jag tränar så är det kontrollerade rörelser och jag kan alltid sluta eller pausa om det gör ont. Men när man jobbar så blir det ryckigt, konstiga lyft ställningar, man bär saker med konstiga handtag, stressar ibland, och jag använder mina stackars fingrar ganska mycket. Nån annan förklaring kan jag inte komma på..

Fast ibland får jag ju såklart värk när jag tränat också, men eftersom jag oftast tränar på kvällen så hinner värken gå över medans jag sover.

Det gäller att ha sin lilla taktik för att ta sig "smärtfritt" genom livet   


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards