★ 399 gram ★

Alla inlägg den 12 februari 2011

Av Lisa - 12 februari 2011 17:01

Har precis sett den filmen.. Alltså.. Den var rätt bra, fast (utan att avslöja för mycket) så tycker jag att man fick se alldeles för mycket och alldeles för ingående av det som hände i början.. Hade gärna sluppit se det.. Men den var faktiskt sevärd ändå, om man gillar lite äckliga filmer!

  

Nu ska vi slappa en stund här hemma, sen blir det en Bowlingrunda!

Av Lisa - 12 februari 2011 13:33

Fredrik köpte en dator till mig :) Jag tyckte väl egentligen inte att vi behövde en ny.. hrm... Men det är bra, för då kan han ta med sig den gamla till Övik när han åker å jobbar, så vi kan prata med varann över datorn istället :)  

Hej

Av Lisa - 12 februari 2011 10:04

Goo Morron! Det blev ingen bra dag för min del igår. Kände redan på jobbet hur värken började smyga sig på och händerna började svälla.. Och innan kvällen var slut så var jag som en 80 årig kärring som haltade fram!

Men vi hann iaf med en dyr men ack så smarrig middag på Appelbergs! Jag åt chili marinerad kyckling, med lökringar, klyftpotatis och två olika såser, ett glas rött och maräng swiss och en kaffedrink som efterrätt! Jag, Fredrik, Mamma och Emma. Sen hade vi lite film och godis marathon hos mammzen tills vi alla höll på att slockna! Känner mig piggare idag, och svullnaden i händerna är NÄSTAN borta! Jag förstod nästan att det skulle bli sådär när jag jobbade två långa dagar i rad, det brukar aldrig bli riktigt bra, men det är ju just därför som jag är halvtids pensionär...

Igår fick vi vår nya SoundBar! Härligt att äntligen ha lite bättre ljud, fast jag måste springa iväg och köpa en kabel om jag ska kunna lyssna på musik från datorn, eftersom vi har en dator från stenåldern som inte ens har HDMI haha!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards