★ 399 gram ★

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Lisa - 7 februari 2011 19:49

Såå härligt att äntligen kunna träna normalt igen! Var inte alls särskilt taggad innan jaggick till gymmet, eftersom mitt minne av det nya Combat passet var att det är så jävla jobbigt så det GÅR INTE!!  Men nu gick det!! Jag var nog ganska risig sist jag va på det passet, för jag minns att jag nästan kände mig svimfärdig! Men idag var det roligt, jobbigt, svettigt! Precis som det ska va!!

Har faktiskt börjat äta lite kolhydrater nu. Känner att min kropp behöver det.. Jag blir så trött, orkeslös och grinig annars. Men det btyder inte att jag äter pasta och potatis och bröd, nej nej. Har börjat äta ärtor och majs i mina grönsaksblandningar, och jag äter en apelsin om dagen. Det får räcka. Fast nu ikväll så åt jag en skiva hårt, MAJSBRÖD till mitt ägg och mina grönsaker. Fatta hur gott det är!! (finns på dom glutenfria hyllorna i butikerna). Kanon för oss som är lite känsliga mot mjöl!

  

Nu blir det TV, te och kanske en sväng ner till min kära mor!

  

Av Lisa - 7 februari 2011 15:21

MAT MAT MAT! Jag är hungrig som en varg, och då tar ju all mat alldeles för lång tid att göra! Men det är bara att vänta och se glad ut.

Har precis kommit hem efter att först ha jobbat i fem timmar och sen gick jag upp till Andreea en sväng och drack lite kaffe..

Nu ska jag VRÄKA i mig middagen! Och sen ladda inför kvällens killer pass.. Undrar om jag kommer orka? Body Combat ikväll, och det var några veckor sen sist, så det kommer garanterat att kännas!!!  Flås Flås! Nu kör vi!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards