★ 399 gram ★

Alla inlägg den 1 februari 2011

16

Av Lisa - 1 februari 2011 21:25

Sååå skönt men ack så jobbigt! Gud va fort det går att man blir lite slapp! Känner att jag kommer få en grym träningsvärk efter kvällens body pump nu när jag varit förkyld och inte satt min fot på gymmet på nästan två  veckor! Men nu är jag på gång igen och tillbaka i mina gamla rutiner!

Kom på en annan bra sak precis. Räknade lite cigaretter och insåg att jag rökt 16 cigg på en vecka!! Det är inte alls särskilt mycket och jag tycker nästan att det är lite konstigt att jag inte varit mer röksugen än så!! AMAZING, och billigt!!Men jag tänker nöja mig med den prestationen så länge. Tänker INTE tvinga mig själv att sluta igen och bli sur när jag misslyckas.. Näe, jag tycker att jag kan få behålla mina 16/vecka!

Nu ska jag slänga mig i sängen och hoppas man kan somna. Arbete 7-15 imorgon! Natti Natti

  

Av Lisa - 1 februari 2011 16:13

Hej hå hej hå! Va skönt det är att sluta tolv! Man hinner lixom med så mycket. När man slutar jobba så har dagen bara börjat!!!

Stack direkt på affären efter jobbet och handla lite mat, och mötte upp Olivia som hade slutat skolan och var hungrig.  

Kyckling fick det bli.. En liten special som hittade på:  "Röd Pesto-Grillade kyckling fileér".. Det blev faktiskt riktigt gott! Tänkte ta en kyckling-vecka nu, för jag börjar tröttna på köttfärsen lite.. Så får det bli en fisk-vecka nästa vecka! :)


Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli 18.00 Dax för första träningspasset på nästan 2 veckor! SKANDAL! Fast jag är fortfarande super snorig och hostar som en tok, men jag ska ge det ett försök! Saknar ju gymmet juh!!!!

  

Av Lisa - 1 februari 2011 06:04

Ja självklart vaknar man 05.10 och måste springa på toa..  Hur stor mening är det då att lägga sig igen när man ändå ska upp 05.40? Äsch, lika bra att kliva upp, så nu har jag en massa tid att slå ihjäl här innan det är dax att promenera upp till jobbet!    

   Ha en bra dag!!!!!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards