★ 399 gram ★

Alla inlägg under december 2010

Av Lisa - 1 december 2010 23:55

Efter en väldigt lugn och trevlig arbetskväll så har jag suttit nere hos mamma och snackat skit, fikat och tittat på Tv.. Men nu ligger jag i min sköna säng och grämer mig över att jag måste upp på LAB imorn IGEN och ta mera prover. Tog nämligen ett UP på mig själv på jobbet och det visade sig att allt inte stod rätt till, precis som jag har känt ett tag.. Så nu ska jag ta med mig mina Umeå remisser och ge dom där uppe lite sjukling prover att ta itu med. Njurarna verkar ligga risgit till och då är garanterat sänkan också förhöjd.. Dessutom är väl PKt också högt eftersom jag druckit en massa tranbärs juice. (som jag fick veta idag att man inte ska dricka när man äter waran) Mumbo Jumbo, konstiga ord tycker väl ni?  Haha, jag förstår er iasåfall. Man har blivit sjukhus skadad efter alla dessa år med denna sjukdom!! Huvva..

Tur man har en mamma som ställer upp och skjutsar och hämtar när det är så här kallt, så man slipper frysa lilla rumpan av sig!  

Natti natti

  
Av Lisa - 1 december 2010 11:49

Proverna avklarade! Tog en prommis hem och blev super hungrig!

Kycklingburgare, broccoli och kesella med vitlök! :)     

Av Lisa - 1 december 2010 09:15

Jämarns va ja blitt morgonpigg då! Vaknade klockan sju även idag, men självklart så låg jag kvar i sängen nån timme innan jag masade mig upp.

Ja, det blev ju ingen provtagning för mig igår även fast jag hade planerat det. Och det är väl helt typiskt mig?!! Men idag SKA jag upp! Mamma får fan skjutsa mig. Jag fattar inte varför jag har fått för mig att det inte är så viktigt med blodproverna. Det är ju SUPERVIKTIGT! Jag måste nog skriva upp det i pannan på mig själv! Ha en bra dag nu alla i kylan!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards