★ 399 gram ★

Alla inlägg under oktober 2010

Av Lisa - 8 oktober 2010 14:01

Efter en massa fotande redigering och knåpande så ligger nu valpisarna på Blocket. Även Hemsidan är uppdaterad med dagsfärska bilder.

Av Lisa - 8 oktober 2010 07:44

Blev väckt före sju av jobbet.. Så nu ligger jag i sängen och dricker kaffe och kollar på Vakna med The Voice . Tänker INTE kliva upp än på ett tag!!

Men här kan ni få er ett gott skratt! Jag är knäpp, men det bjuder jag på!

             

Av Lisa - 7 oktober 2010 22:28

Dagen idag blev en lyckad dag! Ganska fullspäckad också.. Först jobb, sen blodprov, hem en sväng, iväg å storhandla med mammzen, rasta hundar i skogen, TRÄNA, och sen laga lasagne.. Ja det här Body Combat passet jag var på. Det var det svettigaste passet jag varit på hittills. Högintensivt med snabba sparkar och slag, och när man trodde man inte orkade mer så var det bara att köra på!! Och vilken energi jag fick efteråt! Ibland bli det så när jag tränar riktigt hårt.. Känns som om man vore ny påtänd eller nåt. haha. Så hem å duscha, satte på en tvätt och börja laga mat som Fredde ska ha nästa vecka. 4 lådor med super god lasagne blev de!  Nu ska jag nog ta mig en rykande kopp 'Kvällsro' och sen lägga mig i sängen och zappa och längta tills imorgon!!!

Då kommer min älskling hem!!


Sov Gott 

  

  


Av Lisa - 7 oktober 2010 21:40

  

Fick denn söta award av Zabine !


Med denna award ska man berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat & visa en favoritbild.

3 saker som ligger mig varmt om hjärtat är:

Gymmet

Gitarren

Familjen

  

Jag vill ge vidare denna award till: Lollo , Linn , Emma , Ewe och Andreea 

  

Av Lisa - 7 oktober 2010 14:01

Har ju glömt att visa våran lilla Ego-Bröllops-Hörna som får pryda vardagsrummet ett tag.. (tills jag blir less på att titta på oss och flyttar bilderna nån annanstans)

    

Av Lisa - 7 oktober 2010 12:47

  

Det är alltid lika roande att sitta i ett väntrum... Men nu har jag iaf fått fingrarna ur röven å tagit mig hit. Duktig fis lisa

Av Lisa - 6 oktober 2010 21:19

Jahaa... Jag har tydligen blivit en sån som glömmer bort att äta!!?? INTE likt mig.

Ja kände mig så jäkla konstig när jag tränade, och insåg efter 2 timmars PINA .. ja.. 2 tunnbrödmackor o en tonfiskburk.. Det hade jag ätit på hela dan.  hmm.. 

Jag är ju egentligen lite av ett matvrak. Älskar mat, älskar godis, älskar att äta. Så det är nästan på gränsen till att jag funderar på om jag blivit lite galen? haha.. imorgon blir det iaf  jobb... så jag lägger mig tidigt ikväll.. Sen på kvällen ska jag testa Body Combat för första gången!!! Nice :)


Av Lisa - 6 oktober 2010 15:03

Pratade med Umeå sjukhuset i morse! Blev glatt överraskad när jag fick höra mina provsvar! Så nu kan jag släppa min oro iaf. Ingenting på inflammations proverna och sänkan var nere på 10 (min brukar i snitt ligga mellan 20-25) Så även om jag inte känner mig sådär jättepigg så kan jag ändå andas ut och tro på att det bara är ett vanligt virus jag åkt på. Inget stort SLE skov!! Det är ju många som är krassliga nu så jag är nog bara en i mängden :)

Ska iaf trotsa min trötthet och köra zumba och Body Balance ikväll, som vanligt på Onsdagar.. 

   



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards