★ 399 gram ★

Alla inlägg den 29 september 2010

Av Lisa - 29 september 2010 21:42

Oj, nu är jag slut som artist! Blev så jäkla trött efter zumban så ja tänkte nästan hoppa över BodyBalance, men jag bet ihop och körde det passet också, som alltid avslutas med tio minuters avslappning. Och gissa vem som somnade då? Haha. Hoppas jag inte snarkade. Ja tror jag bara slumrade några sekunder.

Nä, jag känner mig lite låg idag.. Fast det har ju varit mycket ett tag nu och även om man tror att man inte blir påverkad så blir man nog det. Men snart kommer min älskade Fredrik hem igen iaf, och det är ju ett plus! Han kan alltid muntra upp mig (om han är på det humöret)



Av Lisa - 29 september 2010 17:27

Varit och uträttat lite ärenden med Mami.. Både jobbiga och mindre jobbiga. Nu ska det bli skönt att släppa allt för en stund och ta en tränings kväll!  Zumba Och sedan Body Balance..

  

Av Lisa - 29 september 2010 14:57

Men ååå va jag är smart! Man ska inte sitta och svara på jobb förfrågningar när man inte har almanackan framför sig. Tog på mig jobb imorgon kväll, men jag kan ju inte alls jobba då! Måste försöka få tag på vikarie förmedlingen och erkänna mitt misstag och hoppas dom hittar nån annan.

Har varit på stan en sväng. Fikat med Linn och Andrea. Även shoppat ett par nya plädar på Jysk till min soffa. Man får ju lov att va lite mer rädd om den här soffan eftersom det inte är en skinnsoffa som man bara kan torka av om det sölas nåt på den.. Så mycket kuddar och filtar får det bli!! Lägger väl upp lite bilder sen.

Nu ska jag vila en stund så man har nå krafter kvar tills ikväll.. Längtar tills imorgon!!! :) 

Av Lisa - 29 september 2010 09:33

 Vet ni hur mycket jag älskade den här låten när jag var fjortis? Fast ja tycker fortfrarande den är rätt bra.. Liiite jobbig kanske, men ändå. Man kan varenda ord genom hela låten.. Sönderlyssnad :)


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards