★ 399 gram ★

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Lisa - 27 september 2010 21:12

Har spanat in mina nya vinter pjucks idag! Se på fan, dom fanns här i stan. Men då kommer man ju tyvärr inte vara ensam om att traska omkring i dom, men vad gör det? Bara man är nöjd

 

Visst e dom finfina? Det roliga var att Mormor tittade på samma skor och ville också ha dom, och det är inte första gången vi köper lika skor kan jag tala om! Är det jag som har 'gammeltantstil' eller är det mormor som är 'poppig'?

Köpte förresten en superfin halsduk idag!

 

Väldigt varm och mysig var den, och snygg! Köpte även ett par vantar för jag hittade inga på vinden!

Nu har jag just färgat håret men jag har inte stylat min nya frisyr nåt.. Väntar med det tills imorgon.. Vi är sååå trötta och utmattade efter den här dagen, så nu ligger vi raklånga allihopa!


Av Lisa - 27 september 2010 20:37

den här gången blev jag riktigt snaggad. . Dock ny duschad och ofixad på bilden

Av Lisa - 27 september 2010 17:02

Sitter hos mamma och väntar på att klockan ska bli 'klippdax'.. Har en sprängande huvudvärk, men det är väl kanske inte så konstigt med tanke på allt som hänt idag.. Men har hunnit med några roliga saker iaf.. Umgåtts med släkten, varit på stan och handlat lite smått och gott, fikat med Linn och varit i lekparken.


Urs och fy vad jag önskar att man bara kunde få slippa det här. Är både arg, ledsen, förbannad, orolig och förtvivlad.. Har skuldkänslor, skäms och bara önskar att allt vore annorlunda. Men nu är det som det är. Man kan bara hoppas på det bästa..

Av Lisa - 27 september 2010 09:51



    

MysMorgon med Totte!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards