★ 399 gram ★

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Lisa - 25 september 2010 23:35

Goood Evening! Haft en helt ok arbetsdag/kväll.. Gick direkt till mammzen efteråt och har suttit och pratat skit, ätit onyttigt och kollat på film. Imorgon ska jag och Emma vara hundvakt åt alla mammas vovvar.. Och det är en liten utmaning just för tillfället eftersom Piga löper och Totte vill sätta på! Doris får inte äta dom andras foder och hon vill mest bara bajsa hela tiden.. och det liggen fem små valpar och skriker i ett hörn. Haha. Den enda som inte gör nåt väsen av sig är väl Tanya just nu. Men det ska nog gå bra. Man är ju van!

Nä, nu gör jag slut med den här dagen och hoppas på att vakna upp till en ny imorgon! MOOOOUUUUUUUUUA!

Av Lisa - 25 september 2010 12:12

Av Lisa - 25 september 2010 10:36

Det har väl alltid varit så i alla tider att pojkvännens kläder är skönare än dom egna?? Och så är det fortfarande. Även när man är gift kan jag upplysa om! 

Så jag sitter här med mitt morgonkaffe och myser i Fredriks hoodie som luktar så mycket godare och är sååå mycket mjukare och skönare än nån av mina egna! tog sovmorgon till tio idag och det var verkligen sköööönt!

Det är så jäkla kallt här hemma! Alla saker är iskalla och golvet är värst! måste nog gå till Farmor och be henne sticka ett par ragg sockor åt mig om inte hyresvärden släpper till och slår igång värmen snart!

Har faktiskt ett litet tips att dela med mig av idag.. Köpte nämligen ett nytt shampo häromdagen. Jag har alltid gillat Head&Shoulders shampo och balsam, Även om man inte har mjäll, eftersom håret blir mjukt av det. Men deras nya shampo tog ju priset!

Det känns ungerfär som om man har gjort en hårinpackning varje gång man har dushat. Mjukt  och lätt hår får man! 


Börjar jobba klockan två idag. Så jag tänkte sitta här i soffan och mysa och slappa och sega tills det är dags att traska iväg..  Ni andra: Ha en bra dag!

  

Av Lisa - 25 september 2010 10:31

Av Lisa - 25 september 2010 00:05

Det måste vara ett gott tecken.. När man varit borta och kommer hem och får ett leende på läpparna när man tittar in i vardagsrummet! SÅ nöjd är jag över hur det ser ut just idag! Imorgon kanske jag har ändrat mig haha. Man är ju ombytlig!

Är så obeskrivligt trött men jag måste bara sitta här i soffan en stund. Dricker min Björkaska och ser glad ut. Har inte druckit den på ett tag nu pga slarv helt enkelt, men det är ju mirakel medlet mot precis ALLT! Obalanser i kroppen, gift utrensning, magsår, vätskedrivande, mineralbrister ALLT!! Så nu ska jag faktiskt börja dricka det tre gånger om dagen igen. Det gäller bara att KOMMA IHÅG det också! 

Nä nu slocknar jag snart här.. Hoppar i säng och hoppas på att jag INTE har mer ont i halsen imorgon än vad jag har nu!!!  URS!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards