★ 399 gram ★

Alla inlägg den 24 september 2010

Av Lisa - 24 september 2010 17:58

Ohh myyy gooood! Helt darrig i hela kroppen. Har varit på ett nytt Body Pump pass och det brände på ordentligt kan jag lova. Min stackars häck och mina axlar har jobbat särskilt hårt, så jag kanske får lite problem när jag ska jobba imorgon haha. Men all träningsvärk är bra värk! Så det är bara att bita ihop!

Tog  ju på mig att jobba imorgon så jag ska ha nåt att göra i helgen nu när min gubbe är borta. Bättre att jobba än att spendera pengar.. yess yess.

Men nu ska vi snart beställa mat här. Men det får bli nånting 'halvnyttigt' för min del tror jag.. Eller inte? hmm.. Vi får se. Det var längesen man åt en pizza om jag ska va ärlig..  Seeee ya

Av Lisa - 24 september 2010 12:58

Jävla Pissväder idag då! Fick ju plaska upp till jobbet med paraplyt i högsta hugg i morse, och även nu när jag gick hem..

Nu har jag satt igång och laga mat, bara för att jag ska slippa göra det sen. Potatis och köttfärsgratäng fick det bli. Jag lär väl få frysa in hälften, men då blir iaf Fredrik glad när han kommer hem.

Ska iväg på Body Pump halv fyra, men jag känner mig inte särskilt taggad om jag ska vara ärlig. Men va fan, jag har ändå inget annat för mig.

Känner att jag nog har en liten släng av helgångest. Va fan ska jag göra hela helgen? Fredrik är ju borta och jag är heeeeeelt ensam! Urs vad det är synd om mig! haha. Äh, jag hittar nog på nåt. Det är ju ganska skönt att bara vara också.. Fast jag är för dampig så det funkar bara i några timmar för min del!

Ha en trevlig helg ni läsare iaf :)

  

Här får ni en blöööt puss också!



11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards