★ 399 gram ★

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Lisa - 23 september 2010 21:29

Väldigt roande.. När man har skrivit ett inlägg och så försvinner allt när man trycker på Spara.. Nä urs!

Hur som helst så har jag spenderat dagen mestadels nere hos mamma, förutom en sväng på gymmet.. Känner mig inte riktigt hundra, så det blev ett kort pass.. Vet inte vad det är men igår fick jag stanna upp och hämta andan flera gånger på Zumban, och det brukar jag inte behöva. Så nu står åter  igen SLUTA RÖKA på agendan.. Eller iaf DRA NER på rökningen.. Man skulle ju nästan kunna ana att astma och hosta är en bi effekt av rökningen.. hmm.. Men man vill lixom blunda för det.. Men men.Vi får se var motivationen finns.


Det blir en tidig kväll för jag börjar jobba 06.45 imorgon..Och efter jobbet ska jag på Body Pump Release. Ett nytt Pump pass, det blir intressant!

 Sov Gott

  

Av Lisa - 23 september 2010 12:56

Nu är min soffa på plats! Dom ringde precis när jag hade gått iväg med hundarna så det var bara till att vända. Efter 2 timmars skruvande så var jag äntligen klar. Jag är inte så smart och snabbtänkt när det gäller beskrivningar och skruvande och jag insåg att det nog hade gått fortare om jag INTE tittat på beskrivningen. haha. Den gjorde mig bara förvirrad!

   Såhär ser det ut just nu. Ska upp med en stor tavla på väggen där sen också, men mitt lilla vita bord som ni ser direkt till höger här vette fasen var jag ska ställa. Vill inte slänga bort det, men jag ska nog komma på nåt. Man behöver liksom några dagar att vänja sig vid det nya innan man ser vad som passar och inte. Man är ju så van att ha på ett speciellt sätt så man blir lite hemma blind.

   Nu har jag myst ner mig i soffan och fläker ut mig ordentligt på schäslongen :)

  

Av Lisa - 23 september 2010 08:46

ååå va jag är glad! Idag kommer sista soff delen! Just nu så har jag bara den här lilla plutten...KIVIK 2-sits soffa Bredd: 190 cm Djup: 95 cm Höjd: 83 cmMen den så kommer denna KIVIK Klädsel schäslong

och då kommer det slutligen att se ut så här:

KIVIK 2-sits soffa och schäslong Bredd: 280 cm Djup: 163 cm Höjd: 83 cmDet kommer blir KANON!!!! Vill bara sätta igång och fixa och home styla NU! Men jag får säkert vänta nästan hela dan innan dom kommer.


Nu ska jag dricka upp mitt blåbärs te, sen ska jag ta med mig Pudlarna på en promenad, då blir nog mamma glad! Puss på er    

  

Live Bild

Av Lisa - 23 september 2010 01:05


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards