★ 399 gram ★

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Lisa - 22 september 2010 22:00

Härlig dag! Har fått saker gjorde som jag drar på.. Provtagningen som jag skjutit på i snart en månad, trappstädningen som är lika seg att ta sig för varje vecka, köpt taklampan som jag tänkt göra i typ 2 år?? haha..

Som avslut på dagen blev det TRÄNING! Trodde inte jag skulle kunna träna men jag kände inte av axeln över huvud taget. Det blev ett Zumpa pass och ett Body Balance pass direkt efter, så nu känner jag mig nöjd!

Har hämtat Totte nu så jag har en sovkompis inatt oxå.. Tänkte ta med mig hundarna på en lång promenad imorgon bitti. Mamma orkar ju inte så mycket så hon behöver all hjälp hon kan få. Stackars lilla mamma, jag är såååå orolig för henne, men vi håller tummarna på att det ''bara' är nån bakterie eller nån infektion i kroppen. Det räcker med EN sjukling i den här familjen, och den rollen har jag tagit på mig för längesen! Önskar INGEN annan ett sånt öde, inte ens min värsta fiende!


Av Lisa - 22 september 2010 15:25

Gick på Elkedjan för att byta ut min kolsyre patron till Soda Streamern.. Väl inne så fick jag syn på den här lampan, och dessutom till ett ganska bra pris. Så jag slog till fort som ögat så jag inte skulle hinna ångra mig! NÖJD!

(bilder kommer imorgon när soffan är på plats)

Av Lisa - 22 september 2010 13:44

Nu har jag varit duktig! Proverna är tagna och jag är helt blå i armvecket. Typiskt!! Men nu är det gjort iaf, så nu är det bara att vänta på dödsdomen!

Har även shoppat lite idag. (ovanligt) Köpte en kofta. Var verkligen i behov av en mysig stickad kofta och så hittade jag en billig så jag slog till. Köpte även en liten present åt mammzen och lite lukta gott grejjer till mig själv!

Nu har jag just kastat i mig lite lunch.. En riktig 'ensam hemma lunch'. Orkar ju inte laga mat när det bara är jag som ska äta, så det blev ett halvt paket kalvsylta, en halv avocado och lite keso. Perfekt!

    


    

Mupp? javisst

Av Lisa - 22 september 2010 09:58

Hallå där! Vaknade av telefonen runt sjutiden. Fredrik hade gått av sitt nattskift och var lite pratsugen (det händer inte ofta kan jag tala om), så vi surrade på en stund och sen klev jag upp... men somnade lika snabbt igen på soffan. Men nu är jag vaken igen! Axeln känns bättre idag iaf. HOPPAS att det håller sig så. Det är helt obeskrivligt hur ont det gör när jag får sådär. Fattar lixom inte vad det beror på. Alltid samma axel.. Jaja, man är ju en gammal kärring så.

MÅSTE ta mig till provtagningen idag! Fast just nu sitter jag och intalar mig själv att jag lika gärna kan göra det imorgon.. Och det kan jag ju såklart, men risken finns ju att jag tänker likadant imorgon. Jag har verkligen ett kraftigt motstånd!!

Åååå va ja är fjantig! haha. Äsch, nu kommer ett bild marathon.

                                                  

Av Lisa - 22 september 2010 00:44

   Tog med mig en liten kille hem ikväll så jag slipper sova helt ensam inatt!


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Ovido - Quiz & Flashcards