★ 399 gram ★

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Lisa - 20 september 2010 23:49

Men Tjeeena mittbena! Har spenderat stora delar av dagen och kvällen hos min kära mor.. Det brukar bli så när Fredde är borta och dessutom så är mammzen inge pigg så det känns bra att ha lite koll på läget, kontrollfreak som man är! Men jag är sååå glad att hon äntligen har gått till doktorn nu!! Älskade lilla mamma som är sååå tjurig!

Var på ett svettigt Zumba-pass och mina nya träningsskor var hur sköna som helst att dansa i.. Men nu vill jag köpa Zumba kläder! Instruktören säljer dom och det var många som hade köpt och dom är såå snygga! Jag vill också ha!!!! Fast egentligen.. Vem fan bryr sig om man har snygga kläder egentligen när man ändå står där och svettas och ser allmänt fånig ut?? haha.

Har suttit bänkade framför DEXTER eftersom det var säsongs avslutning idag. (fast jag sitter bänkad varje måndag) Och jag är helt nöjd med det där avslutet. Huvudsaken Dexter får MÖRDA!! Sen att hans fru råkade dö det gör inte mig så mkt, hon var ändå så jobbig!!  haha

Nu ska jag slänga mig i bingen och drömma sött! Imorgon blir det långdag på jobbet.. Man måste ju ha sånna dagar ibland också!

  

Av Lisa - 20 september 2010 16:24

   Okej då.. Här är en webcam-bild på mina nya kuddar.

                (ursäkta att min röv är med på ett hörn)

  

Sitter här och väntar på att klockan ska bli sju så jag får dansa lite :)

Så jag har liiite långtråkigt kan jag erkänna!

Av Lisa - 20 september 2010 13:59

Var och letade träningskläder över hela stan men ja tycker det känns så illa att betala 5-700 spänn för ett par tights. Slutligen så gick jag ner på gymmet, även fast jag visste att deras kläder också är svindyra. Då möts jag av en skylt där det står: Denna vecka 45% rabatt på ALLA träningskläder!  Nice. Så jag köpte dom här, plus ett Gold´s gym linne.

   Köpte även ett par nya tränings skor på Holmbergs som var grymt sköna!

Ikväll ska dom invigas med ett Zumba pass :)

   Har shoppat nya kuddar också på Jysk, men dom får ni se sen när jag lägger upp mina Home Styling bilder (när soffan är komplett)

Av Lisa - 20 september 2010 11:49

  

Ute och gör stan osäker! Fick lov att gå hem och lasta av mig lite men nu ska det shoppas ännu mer!

Av Lisa - 20 september 2010 09:27

Urs.. Har kommit in i en period då jag är såååå seg på morgonen. Det kan ta hur många timmar som helst innan jag ens klätt på mig.. Och sen sminket, ja det kan hoppas över helt och hållet, men INTE IDAG! Nä, nu ska jag slänga mig i duschen så jag vaknar på riktigt, sen har jag en massa ärenden att uträtta.. Som man alltid har på Måndagar! See ya


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards