★ 399 gram ★

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Lisa - 18 september 2010 21:32

   Mohahaha. Så här kan det se ut en Lördagkväll.. Syns det att vi är släkt kanske? 

SLE

Av Lisa - 18 september 2010 17:06

Ja nu är jag åter i detta ovetande. Har haft feber till och från i ett par veckor nu. Känner mig hyfsat pigg och sen helt plötsligt så bara kommer febern. Idag är en sån dag. Kände mig pigg i morse men nu har jag feber och känner mig helt död.

Jag vet inte om det är SLEn som spökar eller om det är någon slags förkylning?! Men jag är ju inte snorig eller nånting, så jag blir lite orolig. 

Jag får nog ta mig i kragen och gå och lämna lite prover på måndag så jag får starta medicineringen i tid ifall det är nåt som är tokigt..  Blä!

Av Lisa - 18 september 2010 13:05

Nu har jag röstat!Min röst gick till Socialdemokraterna. Kom inte och fråga mig ingående varför jag röstade på dom, men så blev det iaf. Hoppas att lilla jag kan göra nån nytta med min lilla röst!

För övrigt så har jag varit på gymmet. Det gick lite tungt i början men sen kom jag igång och körde ett ordentligt pass.

Har även haft en nattlig gäst. En extra pojke i sängen har jag haft. En som inte ville annat än att fräsa på... fast inte mig då da. Utan TIKEN i huset mitt emot. haha. Mammas lille Totte! Hans dotter löper, så han är lite olycklig för att han inte får sätta på henne, men sånt är livet.

Nu ska ja steka burgare, för min man är hungrig.. See ya later alligator

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards