★ 399 gram ★

Alla inlägg den 16 september 2010

Av Lisa - 16 september 2010 22:23

En trött och halvlullig Lisa på andra sidan skärmen! Smuttar på en Chardonnay och känner mig nöjd med dagens inköp!

Det blev en grå Kivik 2-sits+ schäslong. Men jag hade lite otur för schäslongen fanns inte henna, så den kommer hem till mig om en vecka! Köpte även en liten fåtölj som egentligen tillhörde en annan bygg-soff-serie, men den passade perfekt som gäst fåtölj.

Måste säga att vi var väldigt snabba. Inom en timme hade både jag och mammzen hittat den vi skulle ha och lite till. Sen tog vi en Burrito på Taco Baren i Birsta City. Kan verkligen rekommendera det lilla haket! Mysig inredning och supergod mat!

Nu sitter vi nere hos mammzen och smuttar, myser, surfar och ser film. Och imorgon måste jag SPRINGA till Videoteket så fort jag vaknar.. Har nämligen ett paket från Bubbleroom som väntar! yeeey..  Kikade lite snabbt på Ruth mfl och GT idag, men jag kände mig snål eftersom jag shoppat möbler, så jag väntar....(hittade dock en kofta på GT som jag blev kär i, men insåg snabbt att den skulle vara trasig efter en timme eftersom det var stooora virkade maskor :(

Här har vi möblerna

    Nästa inköp blir en till schäslong och en tillhörande fotpall!!!!

Av Lisa - 16 september 2010 12:17

Så här glad blir jag om ja hittar den perfekta soffan idag. Ikea here we come

 

11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards