★ 399 gram ★

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Lisa - 14 september 2010 14:14

Jag måste ha nå fel! (som om det vore en nyhet) Och jag vet att det är just det felet som gör att jag aldrig kan somna på kvällarna! Min hjärna går på högvarv HELA TIDEN! Så länge som jag är vaken så snurrar tankarna och jag kan bara inte koppla av! Det blev extra påtagligt just idag, just nu eftersom jag är ensam hemma och ska försöka sova eftersom jag ska ut och jobba extra inatt. Så fort jag  lägger ner huvet på kudden så börjar hjärnan hitta på saker som bara MÅSTE göras NU, IDAG helst igår. Så istället för att sova så har jag(vi) varit och storhandlat, lagat storkok och gjort matlådor, städat, rengjort soffan och fotat och lagt ut annons på blocket för nu vill jag ha en NY! Och nu försöker jag sova, MÄRKS DET???  Nä, skärpning. Man kanske ska prova med någon slags avslappnings musik eller nåt.. Eller ljudbok? Äh, jag gör ett nytt försök! Natti!

  Säljes! 5500:-

Av Lisa - 14 september 2010 08:40

God morgon! Vaknar i vanlig ordning av ljudet av skramlande i köket. Min älskade gubbe diskar och fixar kaffe så allt är som det ska när jag vaknar.. Jag tror inte han vet hur mycket jag uppskattar det egentligen!

Men nu blev det ändrade planer här! Fick en jobb förfrågan om att jobba Natt.. Så nu får jag nog gå och lägga mig igen. Annars kan det bli tungt!

Så NATTI NATTI


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards