★ 399 gram ★

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Lisa - 11 september 2010 14:12

Internationella Mjukbralle-dagen! Japp, det är idag! I alla fall hos mig! Gjorde ett tappert försök och tog på mig ett par jeans efter jag hade duschat, men näe, det kändes inte riktigt bra!

Känner mig aningens seg och iskall i hela kroppen men jag har iaf varit på gymmet idag så jag är nöjd. Nu kommer jag nog sitta och nörda framför TVn och datorn resten av dagen. Är på ett sånt humör idag.. Men imorgon ska jag vara Back On Track för då är det dax för lite arbete igen, efter några dagars både frivillig och ofrivillig ledighet/sjukskrivning.

See you later allagator!

 

Av Lisa - 11 september 2010 11:22

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Sitter fortfarande i tränings kläderna!
Vad använder du just nu för skor:
Just nu har jag strumpor, men går jag ut blir det nog mina vita 'Subsoil' gympadojjer
Favoritfärg på kläder:
svart/vitt/grått, men nån färgklick ibland.

Senaste person som
Sov i din säng:
Jag och Fredrik (självklart)
Du pratade med:
Mamma
Du delade en drink med:
Oj, antingen Linn eller Emma.
Du gick på bio med:
Fredrik. (trollkarlens lärling)
Du gick på stan med:
Linn
Skällde på dig:
hmm.. Ja minns inte när jag fick skäll senast.

Senaste
Låt du hörde:
'The Night Time, Is The Right Time' med Creedence
Film du såg:
Pirates of The Caribbean igår kväll!
Mat du åt:
Mitt hembakta bröd med mese på, och Kaffe till såklart!
Kram:
Fredrik
Puss:
Fredrik
Fest:
Förrförra helgen här hemma hos mig med en massa tjejer!!
Känslan:
Hostig, krasslig och nöjd över att jag är ledig idag!
Ilska:
Det ska vi inte prata om!
Resa:
hmm.. Räknas Sundsvall? haha
Glädje:
Är ganska glad just nu faktiskt!
Dröm:
haha. Inatt vet ja inte, men igårnatt drömde jag om en grävling. Det ni!
Boken du läste:
'Vingklippt Ängel'
Personen du träffade:
Mamma
Personen du pratade i telefon med:
Telefonbanken haha
Personen du fick sms av:
Mamma
Gången du var utomhus: Alldeles nyss
Gången du sov:
För ca 3 timmar sen
Gången hela din familj åt middag tillsammans:
Det var läääängesen :(
Saken du köpte:
Köpte en massa mat idag

Om dig

Namn:
Lisa
Ålder:
26
Smeknamn:
Fis Lisa såklart
Syskon:
Storasyster, lillebror, lillasyster
Sysselsättning:
Vårdbiträde på demensboende(n).
Bra egenskaper:
Ärlig, omtänksam och bra på att lyssna!
Dåliga egenskaper:
blir lätt irriterad
Hårfärg: Mörkbrun
Ögonfärg:
Blå/Grön/ljusbrun
Skostorlek:
40.


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards