★ 399 gram ★

Alla inlägg den 10 september 2010

Av Lisa - 10 september 2010 22:17

I-doser! Tror ni det funkar? Den här snubben ser då ganska svart ut upp i yyga! haha

Av Lisa - 10 september 2010 19:24

Ja jag skulle ju egentligen ha jobbat idag. Men jag tror det var ganska klokt att jag sjukanmälde mig för jag känner mig inte riktigt fräsch, fast mycket bättre än igår iaf!

Har varit hemmafru idag. Bakat, renbäddat, tvättat, dammsugit sängen osv.. Nu är det avkoppling hos mamma med film och ett glas rött!

Har bokat in mig på ett Body Combat-pass imorgon, men vi får se hur det blir med det.. Hälsan går först, och det är ju inte så bra att träna när man är krasslig, men som sagt.. Den som lever får C .

Ha en mysig Fredag nu alla! Det ska jag ha!

  

Av Lisa - 10 september 2010 11:07

Funderade på att köpa nån ny ögonskugga men vid närmare eftertanke så tror jag nog inte att jag behöver det.. Behövde bara öppna ett skåp hemma ;)

   

Dom här borde man väl klara sig på va? haha

jag är hemma och är sjuk så då har man tid med sånt här :)

När kameran väl var framme så passa ja på att ta en bild på nya tatueringen.. Nu när det inte är lika svullen och blodig.

 

Av Lisa - 10 september 2010 09:04

Åå ja hade glömt bort 'Alice In Chains'. Lyssnade JÄMT på dom när jag var 15-16 år och tyckte dom va så jävla bra!

Av Lisa - 10 september 2010 00:50

Nä, har alldeles för mycket damp i benen för det! gjorde ett tappert försök och Fredrik han somnade som en klubbad säl på en gång.. Själv så är jag uppe igen och kollar på Idol reprisen! Tog mig en liten rökpaus på balkongen och hörde nåt konstigt ljud nedanför. Döm om min förvåning när jag fick syn på en Grävling!! Va fan gör han mitt i stan? Jag tänkte 'make some noise' så sticker han väl. Men neeee, han bara ställde sig och stirrade upp på mig och funderade säkert på va fan jag stod där och hostade och visslade och bankade för. haha. Men sånna djur vill man väl inte ha på gården heller!! Huvva! Pansar sköldpaddor är vad jag kallar dom! Kör man på dom så är det ju fan som att krocka med en stor jävla sten!

Nä nu har jag svamlat klart för i natt tror jag!  

 


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards