★ 399 gram ★

Alla inlägg den 9 september 2010

Av Lisa - 9 september 2010 18:23

Urs va ja känner 'PITTY ME' idag! Halsen sväller och huvet dunkar. Har enbart varit utanför dörren EN gång idag, och det var en snabbis till Ica imorse.

Ska ju egentligen jobba imorgon, men jag sjukanmälde mig för säkerhets skull. Det känns som om det var det bästa.

Jaa, ja lyckades ju iaf åstadkomma lite gott bröd idag, och nu har jag även gjort en god middag som min man beställde. Kyckling, ris och rödvinssås. Men inte faan har han kommit hem än.. Typiskt Fredrik. Då ringer han och säger att jag ska skynda mig med maten för han kommer snart hem och sen dröjer det typ två timmar innan han kommer.. Jaja, det är bra att han jobbar, så jag ska inte klaga!

Ja nu är det bara att förlita sig på Tvn då.. Hoppas att den kan roa mig resten av kvällen.. suck.

Av Lisa - 9 september 2010 14:18

Men jag är en jävel på att baka bröd! Vem kunde tro det?

     

(vanliga tekakor och grahamsbröd med smält ost, recepten finns i ALLA kokböcker)

Mumma!! Synd bara att jag är SJUK idag! Kände mig lite konstig imorse och för en stund sen så kollade jag tempen och då hade jag 38.1  STACKAR MIG! Så det bli en heldag hemma och hoppas på att jag blir frisk fort.. Inte vet jag, men det kan ju även vara en reaktion på tatueringen?! Fast det har aldrig blivit så förut, men man vet aldrig, min kropp är ju som den är.

   

Förklädet åkte på haha!

Av Lisa - 9 september 2010 10:09

Goood Moorgon gon moooorgon! Va skönt det är att kliva upp, kaffet är klart och jag har ingen tid att passa så jag kan bara sätta mig här i soffan och njuta och piggna till i min egen takt!

Har sovit som en gud inatt! Jag var sååå trött igår så jag la mig strax efter tio och har nu sovit i nästan tolv timmar! Skönhets sömn kanske, så nu är jag slät och fin so en babyrumpa! Nä, om det ändå vore så väl.. haha.

Armen bränner och värker och spänner idag, men det är ju inge konstigt med det.

Hade tänkt baka bröd idag! Kors i taket. Men nu när vi äter bröd igen i den här familjen efter vår LCHF period så kan man ju passa på. Så jag ska baka grahams bullar och tänkte stoppa i lite nötter och lägga lite ost ovanpå. Det bli nog kanoners det! Och kvart över fem är det dax för Zumba igen :)

Ha en bra dag!

  


11-11-14 föddes en krigare i vecka 23! Här kan ni läsa om vår Neo-resa och livet som prematurmamma. Jag delar även öppet med mig om hur livet kan se ut ur en missbrukares ögon, och min kamp mot att få den hjälp jag behöver för att bli hel igen!

Instagram

 

 

 

 

        

Mer läsning

Denise,Lova,Mi-Rakel

   

 

 

 

 

 

  

 

 

Prematur Bloggar

Kategorier

399 gram

     

 

Besöksstatistik

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

SLE bloggar

Min&Syrrans låt


Skapa flashcards